• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
0

معلولین شهرستان بهار تجلیل شدند

  • کد خبر : 35303
  • 12 آذر 1398 - 14:26
معلولین شهرستان بهار تجلیل شدند

معلولین شهرستان بهار در مراسمی به مناسبت گرامیداشت روز معلولین گرد هم آمدند. به گزارش عصر همدان، به مناسبت روز جهانی معلولین و هفته معلولین مراسمی با حضور فرماندارشهرستان بهار، شهردار لالجین، رئیس اداره بهزیستی شهرستان بهار، رئیس شورای اسلامی شهر لالجین و جمعی از معلولین و خانواده های ایشان، در سالن شهدای شهر لالجین  […]

معلولین شهرستان بهار در مراسمی به مناسبت گرامیداشت روز معلولین گرد هم آمدند.

به گزارش عصر همدان، به مناسبت روز جهانی معلولین و هفته معلولین مراسمی با حضور فرماندارشهرستان بهار، شهردار لالجین، رئیس اداره بهزیستی شهرستان بهار، رئیس شورای اسلامی شهر لالجین و جمعی از معلولین و خانواده های ایشان، در سالن شهدای شهر لالجین  برگزار شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان بهار در این مراسم گفت: معلولیت محدودیت نیست و بیشتر این عزیزان از توانایی بالایی برخوردار هستند و در بسیاری از امور شاهد موفقیت معلولین در سطح جامعه هستیم.

منوچهر نوروزی خاطر نشان کرد: نوع نگاه به قشر معلول باید نگاه ویژه ای باشد؛ چرا که این عزیزان افرادی هستند که میتوانند در جامعه بسیار تاثیر گذار باشند و در بخشهای مخلتف باید از توان معلولین استفاده نمود.

در ادامه این مراسم به مناسبت گرامیداشت روز معلولین با اهداء گل توسط مسئولین از معلولین تجلیل بعمل آمد.

در پایان این مراسم بین معلولین و خانواده این عزیزان مسابقات دارت برگزار و جوایزی به رسم یادبود اهدا شد .

لازم به ذکر است؛ شعار امسال هفته معلولین، ارتقاء مشارکت افراد دارای معلولیت برای توسعه پایدار ،فراگیر و عادلانه می باشد.

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=35303
  • دیدگاه‌ها برای معلولین شهرستان بهار تجلیل شدند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.