• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
1

ارتقاء وام مسکن روستایی به ۵۰ میلیون تومان

  • کد خبر : 84421
  • 28 شهریور 1399 - 8:47
ارتقاء وام مسکن روستایی به ۵۰ میلیون تومان

حمیدرضا حاجی بابایی از ارتقاء وام مسکن روستایی به ۵۰ میلیون تومان خبر داد. حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، از افزایش وام مسکن روستاییان خبر داد و گفت: جهت جلوگیری از مهاجرت روستاییان با پیگیری ها از مسئولین مرتبط وام بازسازی منازل […]

حمیدرضا حاجی بابایی از ارتقاء وام مسکن روستایی به ۵۰ میلیون تومان خبر داد.

حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، از افزایش وام مسکن روستاییان خبر داد و گفت: جهت جلوگیری از مهاجرت روستاییان با پیگیری ها از مسئولین مرتبط وام بازسازی منازل روستاییان از ۴۰ میلیون به ۵۰ میلیون تومان افزایش یافت.

وی با بیان اینکه با افزایش وام های روستایی شاهد تحولی در زندگی روستاییان خواهیم بود گفت: بسیاری از روستاییان به دلیل نداشتن منابع مالی در خانه هایی غیر ایمن زندگی می کنند که نیازمند توجه ویژه ای هستند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه روستاییان از طریق مراجعه به بنیاد مسکن می توانند جهت دریافت وام اقدام کنند، تاکید کرد: امیدواریم با افزایش وام بازسازی مسکن روستایی شاهد کوچ کمتر روستاییان به شهر باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=84421
  • دیدگاه‌ها برای ارتقاء وام مسکن روستایی به ۵۰ میلیون تومان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.