• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3

اراده پولادین جوانان کشور باعث افتخار ملت ایران است+ تصاویر

  • کد خبر : 136325
  • 03 آذر 1400 - 12:10
اراده پولادین جوانان کشور باعث افتخار ملت ایران است+ تصاویر

سردار مظاهر مجیدی گفت: رزمایش اقتدار امروز بسیجیان شهرستان کبودراهنگ یاد آور حماسه آفرینی و تاریخ ولایتمدار مردمان این سرزمین است و ما امروز به اراده پولادین جوانان این مملکت می بالیم . به گزارش عصرهمدان؛ سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین علیه السلام استان همدان در تجمع بزرگ و رزمایش اقتدار بسیجیان شهرستان کبودراهنگ […]

سردار مظاهر مجیدی گفت: رزمایش اقتدار امروز بسیجیان شهرستان کبودراهنگ یاد آور حماسه آفرینی و تاریخ ولایتمدار مردمان این سرزمین است و ما امروز به اراده پولادین جوانان این مملکت می بالیم .

به گزارش عصرهمدان؛ سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین علیه السلام استان همدان در تجمع بزرگ و رزمایش اقتدار بسیجیان شهرستان کبودراهنگ به مناسبت هفته بسیج با اشاره به روحیه ولایتمدار و انقلابی مردمان این دیار اظهار کرد:رزمایش اقتدار امروز بسیجیان شهرستان کبودراهنگ یاد آور حماسه آفرینی و تاریخ مردمان ولایت مدار این سرزمین است.

وی با اشاره به جایگاه ویژه بسیج افزود:بسیج سنبل مردمی بودن و حمایت از قشر مستضعفان در جامعه و زمینه ساز اقتدار در نیروهای نظامی کشور است.

مجیدی شکست دشمنان در عرصه های مختلف علیه ملت ایران را حاصل خون شهدا و بسیج دانست و گفت: شکست های متعدد دشمنان ایران در تمامی عرصه ها را مدیون خون پاک شهدا،تفکر بسیج و اقتدار نیروهای نظامی و امنیتی در کشور هستیم.

وی با اشاره با خاطره ای از شهید سپهبد صیاد شیرازی اضافه کرد: در عملیات مرصاد وقتی منافقین در حال پیشروی در منطقه چهار زبر بودند شهید صیاد شیرازی نیروهای بسیجی همدان را ملائکه ای نجات بخش برای انقلاب اسلامی عنوان کردند که خداوند برای نجات انقلاب اسلامی فرستاده است.

فرمانده سپاه استان همدان با اشاره به خشم دشمنان از پیشرفت های بسیج عنوان کرد:در گام اول و چهل سال ابتدایی انقلاب هیمنه دشمن توسط تفکر بسیج شکسته است و امروز عصبانیت آمریکا و استکبار جهانی از شما بسیجیان به دلیل این تفکر مقدس است.

وی با اشاره به بیانات مقام عظمای ولایت بیان کرد:زمان بزن و در رو تمام شده است و دنیا بداند هر حرکتی علیه مواضع جمهوری اسلامی ایران همانند حرکت آمریکا در دزدی دریایی مقتدرانه توسط جوانان ایران پاسخ داده خواهد شد.

وی با تقدیر از عملکرد جوانان غیور این مملکت در بازپس گیری کشتی دزدی شده ایرانی افزود:امروز ما به موشک ها و سلاح های دفاعی خود نمی بالیم امروز ما به اراده ی پولادین جوانان غیور و مقتدر ایران اسلامی می بالیم.

وی در خصوص تحقق گام دوم انقلاب اسلامی و فراگیر شدن فرهنگ بسیج در سطح جهان خاطر نشان کرد: امروز در یک مقطع حساس تاریخی هستیم که حاکمیت اسلامی در این کشور در حال ساری و جاری شدن است و تمام تلاش استکبار در این است تا این الگوی ایجاد شده در جهان اسلام متوقف شود.

انتهای پیام/ر

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=136325
  • دیدگاه‌ها برای اراده پولادین جوانان کشور باعث افتخار ملت ایران است+ تصاویر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.