• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1

ارائه خدمات مشاوره در دادگاه اطفال و نوجوانان محاکم قضایی همدان

  • کد خبر : 33720
  • 05 آذر 1398 - 9:55
ارائه خدمات مشاوره در دادگاه اطفال و نوجوانان محاکم قضایی همدان

 سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان از ارائه خدمات مشاوره در دادگاه اطفال و نوجوانان توسط مشاورین محاکم اطفال در استان همدان خبر داد. به گزارش عصر همدان، مهدی الماسی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور اجرا کردن شیوه‌نامه ارائه خدمات مشاوره در دادگاه اطفال و نوجوانان (موضوع مواد ۳۱۵، […]

 سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان از ارائه خدمات مشاوره در دادگاه اطفال و نوجوانان توسط مشاورین محاکم اطفال در استان همدان خبر داد.

به گزارش عصر همدان، مهدی الماسی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور اجرا کردن شیوه‌نامه ارائه خدمات مشاوره در دادگاه اطفال و نوجوانان (موضوع مواد ۳۱۵، ۲۹۸، ۲۸۶ و ۴۱۰ قانون آئین دادرسی کیفری مصوب ۱۳۹۲) شورای مشورتی مشاوره استان در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان تشکیل شد.

وی ادامه داد: پس از تشکیل شورای مشورتی، ضمن سپری کردن فرآیند جذب و مصاحبه و گزینش مشاورین محاکم اطفال زمینه حضور مشاورین در محاکم اطفال و نوجوانان فراهم یافت.

الماسی بیان کرد: حضور مشاورین در این محاکم موجبات ارائه خدمات مشاوره‌ای مطلوب به منظور باز اجتماعی کردن مجرمین و بزهکاران نوجوانان می‌شود.

 

وی تأکید کرد: در حال حاضر با اقدامات انجام شده در این معاونت جلسات رسیدگی به جرائم نوجوانان با دعوت از مشاورین محاکم اطفال و نوجوانان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ف. د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=33720
  • دیدگاه‌ها برای ارائه خدمات مشاوره در دادگاه اطفال و نوجوانان محاکم قضایی همدان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.