• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
6

ارائه خدمات، شاکله اصلی کنگره شهدای استان همدان/ جاودانه ها؛ سندی تاریخی با روایت کامل و دست اول 

  • کد خبر : 182635
  • 06 اردیبهشت 1402 - 10:09
ارائه خدمات، شاکله اصلی کنگره شهدای استان همدان/ جاودانه ها؛ سندی تاریخی با روایت کامل و دست اول 

مراسم رونمایی از شماره نخست ماهنامه جاودانه ها با موضوع اخبار کنگره ۸۰۰۰ شهید استان همدان، با حضور دبیر اجرایی کنگره، هیئت تحریریه و پیشکسوتان دفاع مقدس در محل ستاد کنگره شهدا برگزار شد. به گزارش عصرهمدان؛ مراسم رونمایی از شماره نخست ماهنامه جاودانه ها با موضوع اخبار کنگره ۸۰۰۰ شهید استان همدان، با حضور […]

مراسم رونمایی از شماره نخست ماهنامه جاودانه ها با موضوع اخبار کنگره ۸۰۰۰ شهید استان همدان، با حضور دبیر اجرایی کنگره، هیئت تحریریه و پیشکسوتان دفاع مقدس در محل ستاد کنگره شهدا برگزار شد.

به گزارش عصرهمدان؛ مراسم رونمایی از شماره نخست ماهنامه جاودانه ها با موضوع اخبار کنگره ۸۰۰۰ شهید استان همدان، با حضور دبیر اجرایی کنگره، هیئت تحریریه و پیشکسوتان دفاع مقدس در محل ستاد کنگره سعیدیه شمالی برگزار شد.

مهدی فرجی، دبیر اجرایی دومین کنگره شهدا با اشاره به راه اندازی دبیرخانه دائمی کنگره شهدا در استان‌ها گفت: این دبیرخانه در همه استان‌ها دایر و ساختار و ساختمانی مجزا به آن اختصاص داده می‌شود.

وی ادامه داد: همدان کار ارزشمندی در کنگره اول انجام داد که در حال حاضر دسترسی نداریم بنابراین نیاز به دبیرخانه دائمی کنگره ضروری است.

دبیر اجرایی دومین کنگره شهدا افزود: همدان در کنگره اول بی نظیر بوده و هیچ استانی نتوانسته مثل همدان جامع برگزار کنند.

در کنگره وی ارائه خدمات را شاکله اصلی کنگره دانست و گفت: مردم نقش پررنگی در این کنگره دارند و نقش جوانان بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: ستاد دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان از نیمه دوم سال ۱۴۰۰ کار خود را آغاز کرده و طبق تاریخ اعلامی وسط سازمان بسیج مستضعفین در سال ۱۴۰۲ برگزار می شود.

حمید حسام، معاون ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز اظهار کرد: دو تا نکته در بحث جاودانه ها عشق و نگاه زلالی اعم از تحریریه و پشتیبان است که وجود دارد و بخاطر نیت و نگاه زلال در جامعه تاثیر گذار بود.

رزمنده دفاع مقدس ادامه داد: جنبش قلم خیلی از نویسندگان از ماهنامه جاودانه‌ها بود، کسانی که نویسنده طراز ملی شدند از جاودانه ها شروع کردند و جاودانه‌ها گرهی ایجاد کرد برای استمرار و ادامه تا همگی همراهی کنند.

وی افزود: اگر جاودانه ها استمرار ادامه پیدا کند بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=182635
  • دیدگاه‌ها برای ارائه خدمات، شاکله اصلی کنگره شهدای استان همدان/ جاودانه ها؛ سندی تاریخی با روایت کامل و دست اول  بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.