• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
2
کارشناس هواشناسی استان همدان خبر داد:

ادامه بارش‌های پراکنده در همدان

  • کد خبر : 207984
  • 02 دی 1402 - 13:31
ادامه بارش‌های پراکنده در همدان
کارشناس هواشناسی استان همدان با بیان اینکه بارش‌ها تا دو روز آینده در نقاط مختلف استان ادامه خواهد داشت، گفت: برای فردا بارش برف بیشتری مخصوصا در گردنه‌ها پیش‌بینی می‌شود که همراه با وزش باد شدید است.

روح‌الله زاهدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری و تحلیلی«عصر همدان» با اشاره به آخرین مدل‌های خروجی هواشناسی، گفت: در روز گذشته شاهد بارش در برخی از مناطق استان همچون تویسرکان، اسدآباد و همدان بودیم.

وی با بیان اینکه بیشترین بارش‌ها از شهرستان تویسرکان با چهار میلی‌متر گزارش شده است، افزود: در شهر همدان و ایستگاه سعیدیه نیز میزان بارش دو میلی‌متر ثبت شد.

این کارشناس هواشناسی استان همدان ادامه داد: بارش‌ها تا دو روز آینده در برخی از ساعات و در نقاط مختلف استان همدان ادامه خواهد داشت.

زاهدی خاطرنشان کرد: برای فردا بارش برف بیشتری مخصوصا در گردنه‌ها پیش‌بینی می‌شود که همراه با وزش باد شدید در ساعاتی از روز خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه از روز دوشنبه به مرور شاهد کاهش ابرناکی ها در آسمان استان خواهیم بود، گفت: نیمه دوم هفته آسمان صاف و آفتابی خواهد بود و دماهای صبح‌گاهی حدود دو تا سه درجه سلسیوس به زیر صفر خواهد رسید.

این کارشناس هواشناسی استان همدان تصریح کرد: کمینه و بیشینه در ایستگاه فرودگاه همدان در ۲۴ ساعت گذشته بین پنج و ۹ درجه سلسیوس گزارش شده است.

زاهدی در پایان با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان رزن با منفی دو درجه سردترین نقطه استان بوده است، افزود: ایستگاه‌های نهاوند و بهار با ۱۲ درجه سلسیوس گرمترین ایستگاه‌های استان گزارش شدند.

انتهای خبر/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=207984
  • دیدگاه‌ها برای ادامه بارش‌های پراکنده در همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.