• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
3

اخراج آمریکایی‌ها از منطقه؛ انتقام سخت‌تر خون حاج قاسم خواهد بود/لزوم فراگیری درس دشمن‌شناسی از مکتب سلیمانی

  • کد خبر : 141153
  • 20 دی 1400 - 8:34
اخراج آمریکایی‌ها از منطقه؛ انتقام سخت‌تر خون حاج قاسم خواهد بود/لزوم فراگیری درس دشمن‌شناسی از مکتب سلیمانی

حسین ربیعی دشمن‌شناسی را یکی از مهمترین مؤلفه های شاخص مکتب حاج قاسم دانست و گفت: خیلی‌ها در شناخت و تشخیص دشمن مرتکب اشتباه راهبردی می‌شوند؛ نمونه آن عدم شناخت دشمن از سوی دولتمردان قبل بود. اعتماد نابجا به دشمن باعث گردید تا ضمن معطلی و گره خوردن همه امور به مذاکرات نافرجام ، معیشت […]

حسین ربیعی دشمن‌شناسی را یکی از مهمترین مؤلفه های شاخص مکتب حاج قاسم دانست و گفت: خیلی‌ها در شناخت و تشخیص دشمن مرتکب اشتباه راهبردی می‌شوند؛ نمونه آن عدم شناخت دشمن از سوی دولتمردان قبل بود. اعتماد نابجا به دشمن باعث گردید تا ضمن معطلی و گره خوردن همه امور به مذاکرات نافرجام ، معیشت مردم نیز گروگان گرفته شود.

به گزارش عصرهمدان، حسین ربیعی، مسئول فضای مجازی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان در نشست برخط که با همکاری و حضور فعالان فضای مجازی اسدآباد برگزار شد، با تأکید بر اینکه اعتقاد ما این است که سیره، راه و روشی که سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ترسیم کرده، در واقع یک راهنمای عملی برای مدیران و افراد جامعه است، اظهار کرد: او یک الگوی جامع رفتاری و عملی است که باید مؤلفه‌های آن ترسیم و تبیین شود.

حاج قاسم یک الگوی کامل برای رفتار عملی ،جهادی و انقلابی بود

وی با بیان اینکه ضد انقلاب زیاد تلاش می‌کند که شهید حاج قاسم را یک فرد عادی جلوه دهد، افزود: آنان می‌خواهند با شهادت حاج قاسم بگویند که همه چیز تمام شده، درحالی که درست است حاج قاسم شهید شد، اما باید راه و سیره ادامه پیدا کند و این نکته مقابله است.

۸ سال دولت قبل به خاطر عدم شناخت دشمن کشور را معطل مذاکره نافرجام کرد
مسئول فضای مجازی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان بر تبیین مؤلفه‌های مکتب شهید سلیمانی تأکید کرد و گفت: دشمن‌شناسی یکی از مهمترین مؤلفه های شاخص مکتب حاج قاسم است، خیلی‌ها در شناخت و تشخیص دشمن دچار اشتباه کرده و مرتکب اشتباه راهبردی می‌شوند؛ به طور مثال دولت قبل در ۸ سال گذشته به دلیل عدم شناخت دشمن کشور را معطل مذاکره نافرجامی کردند که معلوم نبود خروجی‌اش چه خواهد بود.

وی تأکید کرد: باید بدانیم دشمن کیست و شروع نکنیم با او به قدم زدن و لبخند زدن چرا که او برای حل مشکل ما و شما نیامده است.

ربیعی با مرور سرنوشت عبرت آموز معمر قذافی و مصدق در اعتماد و دل بستن به امریکا گفت: دشمن، دشمن است و بدون تردید شناخت دشمن بسیار مهم است.

۵۰ درصد کلید واژه در وصیت شهید سلیمانی ولایت پذیری است

وی ولایت‌پذیری را از مهمترین مولفه مکتب شهید سلیمانی خواند و گفت: ۵۰ درصد از کلید واژه های وصیتنامه شهید سلیمانی موضوعات مرتبط با ولایت‌پذیری است و این مهم باید در سیره مدیریتی مسئولین هم همین باشد.

مسئول فضای مجازی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان بر تبعیت از ولایت در زمینه استفاده از تولید داخل، رعایت پروتکل بهداشتی و دیگر موضوعات تأکید کرد و گفت: روحیه جهادی حاج قاسم در زمان سیل و خدمت اینگونه بود خود هم در کف میدان حاضر بود و خدمت می کرد.

ثمره اخلاص حاج قاسم در تشییع پیکر بی نظیرش پیدا بود

وی با اشاره به اخلاص شهید سلیمانی در طول زندگی اش، گفت: ثمره اخلاص کار او در تشییع پیکر کم نظیر او در عراق و شهرهای مختلف ایران رخ داد.

ربیعی با اشاره به سخنرانی بی نظیر حاج قاسم در همدان اشاره کرد و گفت: شهید سلیمانی به هرچه می گفت ، عمل می‌کرد و عملگرا بود.

قرار نیست مقام مسئولان سکوی ثروت اندوزی برای آنان باشد/مسئولان خدمت کنند
وی انسجام بخشی و وحدت آفرینی حول محور ولایت، نفع بروکراسی مدیریت، توجه به خانواده شهدا، مدال‌آوران، نخبگان و خدمات رسانی به مردم را از مولفه‌های مکتب شهید سلیمانی دانست و گفت: مسئولان بدانند پست و مسئولیتی که گرفتند، قرار نیست سکوی ثروت اندوزی برای آنان باشد بلکه باید به مردم خدمت دهند، قطعا” برای لحظه لحظه خدمتشان باید پاسخ بدهند.

مسئول فضای مجازی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان جامعه نگری از مؤلفه های حاج قاسم خواند و گفت: بدون تردید شهید سلیمانی از سردار سلیمانی برای ضد انقلاب و نظام سلطه خیلی خطرناکتر است، بنابراین باید مکتب او تبیین و عملی شود.

هیچ کشوری جرأت حمله به آمریکا را نداشت

وی با اشاره به حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد در بخشی کوچکی از انتقام خون شهید سلیمانی، گفت: از سال ۱۹۴۳ یعنی جنگ جهانی دوم تاکنون هیچ کشوری در دنیا جرأت نکرده به آمریکا یا پرچم آنها حمله کند.

ربیعی ادامه اد: اینکه با اعلام رسمی پایگاه نظامی متجاوزان آمریکایی با موشکهای فوق پیشرفته و نقطه زن مورد هدف قرار داده شد، شوخی نیست، البته قرار نبود در این حمله تلفات انسانی باشد بلکه هدف تجهیزات نظامی بود که تعدادی هم تلفات انسانی داشت و مهم شکستن هیمنه آمریکا بود.

وی با بیان اینکه حمله به عین الاسد تنها یک سیلی بود ، گفت : انتقام اصلی خون شهید سلیمانی اخراج آمریکایی ها از منطقه است، گفت البته این امر آغاز و دیر نخواهد بود که آمریکایی ها از منطقه اخراج خواهند شد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=141153
  • دیدگاه‌ها برای اخراج آمریکایی‌ها از منطقه؛ انتقام سخت‌تر خون حاج قاسم خواهد بود/لزوم فراگیری درس دشمن‌شناسی از مکتب سلیمانی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.