• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2

اختصاص ۵ میلیارد تومان تسهیلات برای خریداران مبل و منبت در تویسرکان

  • کد خبر : 38044
  • 28 آذر 1398 - 10:15
اختصاص ۵ میلیارد تومان تسهیلات برای خریداران مبل و منبت در تویسرکان

فرماندار تویسرکان با بیان اینکه نزدیک به پنج میلیارد تومان برای خریداران مبل و منبت در این شهرستان اختصاص یافته است، گفت: بدان معنا که هر خریداری می تواند از تسهیلات ۱۵ میلیون تومانی با سود چهار درصد بهره مند شود.   سیدرسول حسینی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با بیان اینکه کیفیت و […]

فرماندار تویسرکان با بیان اینکه نزدیک به پنج میلیارد تومان برای خریداران مبل و منبت در این شهرستان اختصاص یافته است، گفت: بدان معنا که هر خریداری می تواند از تسهیلات ۱۵ میلیون تومانی با سود چهار درصد بهره مند شود.

 

سیدرسول حسینی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با بیان اینکه کیفیت و قیمت مبل و منبت تویسرکان در سراسر کشور بی نظیر است، گفت: به دنبال پیگیری های انجام شده با متولیان امر و همکاری و وحدت بین مسئولان این شهرستان بر آن هستیم از تولید داخلی حمایت کنیم.

وی با بیان اینکه حمایت از کارآفرینان و تولیدات کنندگان شهرستان در حوزه صنایع دستی به ویژه حوزه مبل و منبت برنامه ای است که از همان ابتدا در اولویت قرار داشت، اظهار کرد: خوشبختانه با نامه نگاری ها و پیگیری های انجام شده بالاخره برای خریداران مبل و منبت در تویسرکان نزدیک به پنج میلیارد تومان تسهیلات اختصاص یافته است.

فرماندار تویسرکان افزود: این بدان معناست که هر خریدار مبل و منبت در این شهرستان می تواند از تسهیلات ۱۵ میلیون تومانی و نرخ سود چهار درصدی استفاده کند.

حسینی با بیان اینکه هر خریدار مبل و منبت از هر جای کشور می تواند در تویسرکان حضور یافته و با معرفی به صندوق کارآفرینی امید ۱۵ میلیون تومان تسهیلات دریافت کند تصریح کرد: خریداران می‌توانند تسهیلات دریافت را به فروشنده داده و به مرور وام خود را پس دهند.

وی عنوان کرد: با ارائه این تسهیلات، از یک سو مردم سراسر کشورمان به راحتی می توانند از مزیت های خرید مبل در تویسرکان بهره بگیرند و از سوی دیگر این مهم زمینه معرفی مبل و منبت به ویژه منبت گلریز را بیش از پیش فراهم می سازد.

فرماندار تویسرکان تأکید کرد: حمایت از تولیدکنندگان صنایع دستی نه تنها صنعت گردشگری شهرستان را توسعه می دهد بلکه رونق اقتصادی را هم به دنبال دارد.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=38044
  • دیدگاه‌ها برای اختصاص ۵ میلیارد تومان تسهیلات برای خریداران مبل و منبت در تویسرکان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.