• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
3

اختصاص بیش از ۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان تویسرکانی

  • کد خبر : 43895
  • 26 دی 1398 - 20:34
اختصاص بیش از ۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان تویسرکانی

فرماندار تویسرکان از اختصاص پنج میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی با نرخ سود چهارصدری به مددجویان نهادهای حمایتی از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد. به گزارش عصر همدان، «سید رسول حسینی» بعدازظهر امروز در جمع اصحاب رسانه به جلب تسهیلات و اعتبارات اشتغالزایی ارزان قیمت توسط دو نهاد حمایتی اشاره کرد و […]

فرماندار تویسرکان از اختصاص پنج میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی با نرخ سود چهارصدری به مددجویان نهادهای حمایتی از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش عصر همدان، «سید رسول حسینی» بعدازظهر امروز در جمع اصحاب رسانه به جلب تسهیلات و اعتبارات اشتغالزایی ارزان قیمت توسط دو نهاد حمایتی اشاره کرد و گفت: در حدود ۱۰ ماه گذشته از مجموع پنج میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت اختصاص یافته به دو دستگاه بهزیستی و کمیته امداد تاکنون سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به ۱۰۳ متقاضی پرداخت شده است.

وی اظهار کرد: برای ۱۱۲ مددجوی دیگر متقاضی از سوی کمیته امداد امام‌خمینی(ره) دو میلیارد و ۱۵ میلیون تومان از مجموع تسهیلات اختصاص یافته در نظر گرفته شده که آنان هم به بانک های عامل معرفی شدند.

فرماندار تویسرکان افزود: همچنین در نزدیک به ۱۰ ماهه گذشته ۵۴ مددجوی بهزیستی این شهرستان در مجموع یک میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان اعتبار در قالب تسهیلات چهار درصدی با رویکرد اشتغالزایی دریافت کردند.

حسینی تصریح کرد: ۴۷ مددجوی دیگر بهزیستی نیز به بانک های عامل معرفی شدند و برای آنان هم در مجموع یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تسهیلات در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=43895
  • دیدگاه‌ها برای اختصاص بیش از ۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان تویسرکانی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.