• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس اسلامی تاکید کرد:

احیاء کنارگذر غربی در همدان

  • کد خبر : 212158
  • 09 اسفند 1402 - 12:21
احیاء کنارگذر غربی در همدان
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر احیای کنارگذر غربی در همدان، گفت: احیاء کنار گذر غربی، طرح اشکالات بر طرح جامع و رفع آن، احیاء واحدهای نیمه تعطیل و تعطیل در ظرفیت پائین استان،اقدامات برای راه‌اندازی خط‌ سریع‌السیر در همدان از اقدامات شاخص این چهار سال گذشته بنده است.

به گزارش پایگاه خبری «عصر همدان»؛ احمد‌حسین فلاحی، در مجلس اسلامی صبح امروز در جمع خبرنگاران، باتوجه شایعاتی در رابطه با ورود افراد و حامیان او و استفاده از امکانات دولتی اظهار کرد: کسانی در اطراف بنده هستند، در دوره قبلی بوده، دلی کار می‌کنند و هیچ گونه امکانات دولتی برای آنها استفاده نشده است

فلاحی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص رادیکالی بودن تیترهای خبری او در چند سال اخیر، گفت: تیترهای رادیکالی از طرف افرادی مشخص و هدایت شده از گروه‌های بهائیت با دستکاری و بزرگنمایی منتشر شده و ربطی به بنده و افکار من ندارد.

وی هچنین در بحث فیلترینگ و حمایت از این قانون، عنوان کرد: ما بدنبال فیلترینگ نبوده اما از قوانین کشور حمایت می‌کنیم، و در این مدت از هیچ فضای مجازی خارجی استفاده نکرده‌ام. اما برای ارتباط با نمایندگان کشورهای دیگر ارتباط با واتساب را تا حدودی داشته‌ام

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ارزیابی عملکرد مجلس یازدهم از نظر مقام معظم رهبری خوب بوده، خاطرنشان کرد: مجلس انقلابی بوده و در این مدت خیلی از کارهای شاخص را انجام داده‌ است.

فلاحی ادامه داد: قوانین مربوط به کالابرگ، قانون مالیات بر ارزش افزوده، اصلاح ساختار بودجه، مالیات بر املاک و خودروهای افزوده، قانون مالیات بر خانه‌های خالی، بر خط شدن دیوان محاسبات، اختصاص هدفمند بودجه به مناطق محروم، افزایش حقوق سربازان، اصلاح مجوزهای کسب و کار، اختصاص بودجه به اشتغالزایی، طرح جهش مسکن، جهش دانش‌بنیان‌ها، جوانی جمعیت و طرح مالیات بر سفته‌بازی و سوداگری از نمونه کارهای شاخص مجلس بوده است.

وی بیان کرد: البته برخی از کارها نیمه تمام مانده، و یکی از نواقص مجلس آئین‌نامه داخل مجلس است که با منافع تعارض ایجاد کرده و کارآمدی مجلس را پائین می‌آورد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تورم ایجاده شده توسط مجلس نبوده، عنوان کرد: باید برای کنترل تورم در نرخ ارز ترجیحی اصلاح ایجاد شود، برای این کار به دولت تذکر داده شد که اگر زیرساخت‌ها فراهم است بازار را کنترل کنند، اما متاسفانه دولت نتوانست بازار را کنترل کند و این تورم به مجلس ربطی ندارد.

فلاحی در بحث افزایش نجومی خودروهای ایرانی گفت: یکی از اقدامات این مجلس، تصویب واردات خودروهای نو و خودروهای کارکرده با قیمت پائین بود. بارها هم تذکر کرده‌ایم که دنبال کاهش خودروی با کیفیت هستیم.

وی با بیان اینکه در این چهار سال در بحث آب و مسکن جزء مطالبه‌گران بوده‌ام، ابراز کرد: در حوزه آب از ابتدا کار با وزرای نیروی سابق و حاضر جلساتی را داشته‌ایم اما ترک فعل‌های برخی مسئولان باعث قطعی آب شد. در حوزه مسکن هم اگر مطالبات جدی نمی‌کردیم الان هم با کمبود زمین مواجه بودیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر احیای کنارگذر غربی در همدان، یادآور شد: احیاء کنار گذر غربی، طرح اشکالات بر طرح جامع و رفع آن، احیاء واحدهای نیمه تعطیل و تعطیل در ظرفیت پائین استان از اقدامات شاخص این چهار سال گذشته بنده است.

فلاحی همچنین افزود: اقدامات دیگری در بحث سرمایه‌گذاری برای خط سریع‌السیر برای تحول در استان انجام داده‌ایم که در آینده هم این کار پیگیری خواهم کرد.

وی در پاسخ به سوال ضعیف بودن نظارت مجلس در این دوره گفت: اتفاقاً بیشترین نظارت‌ها در این مجلس انجام شده، نظارت و تذکرات به این دولت کمتر از دولت قبل نبوده، با توجه به یکی شاخص‌های این مجلس اخلاق‌مداری و حفظ جایگاه مدیران، تذکرات اخلاق‌مدارانه داده شده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در خصوص انتصاب و سنگ‌اندازی در انتصاب برخی از مدیران، پاسخ داد: بنده در انتصاب و سنگ‌اندازی هیچ مدیری نقش نداشته‌ام.

فلاحی با بیان اینکه نرخ بیکاری همدان در دولت گذشته غلط بوده، عنوان کرد: دادن آمار غلط بیکاری در همدان در توزیع امکانات اثرگذاشته و همدان در این بخش محروم مانده است، بنابراین برای رفع مشکل بیکاری جوانان باید اول آمار بدرستی ارزیابی و مورد بررسی قرار بگیرد.

وی همچنین افزود: برای حل مشکل اشتغال در بخش دولتی اشباع و مازاد نیرو هم داریم، بنابراین باید به دنبال سرمایه‌گذاری و تولید برویم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: در زمینه آسیب‌شناسی حوزه زنان در استان پیگیر بوده، در این مدت با برجسته کردن نقش زنان شاغل و خانه‌دار کارهایی را در این بخش انجام داده‌ایم.

انتهای خبر/سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=212158
  • دیدگاه‌ها برای احیاء کنارگذر غربی در همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.