• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
4
فرمانده سپاه نهاوند خبر داد:

اجرای ۷۴ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در نهاوند

  • کد خبر : 197891
  • 29 شهریور 1402 - 8:37
اجرای ۷۴ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در نهاوند
فرمانده سپاه نهاوند گفت: در راستای جهاد تبیین و دومین کنگره ملی بزرگداشت ۸ هزار شهید استان همدان ۷۴ عنوان برنامه در سطح شهرستان برگزار شد.
به گزارش عصر همدان، سرهنگ علی مختاری در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: امسال برنامه‌های هفته دفاع مقدس با توجه به نزدیک شدن به برگزاری دومین کنگره بزرگداشت شهدا در راستای این کنگره برگزار می شود.
وی اظهار داشت: دشمنان در جنگ شناختی و ترکیبی به دنبال این هستند که جوانان را از فرهنگ ایثار و شهادت دور کنند و در هفته دفاع مقدس فرصت خوبی برای آشنایی بیشتر نسل جوان با فرهنگ دفاع مقدس است.
مختاری افزود: جنگ جهانی رسانه‌ای توسط همه دشمنان بر علیه کشور به راه افتاده است و در این جنگ ترکیبی سعی دارند که جلوی نقاط قوت و پیشرفت کشور را بگیرند و مردم را ناامید کنند.
وی ادامه داد: با توجه به هجمه همه جانبه رسانه‌ای و شناختی دشمنان، نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه در نشان دادن پیشرفت‌های کشور مهم و اثر گذار است.
فرمانده سپاه نهاوند گفت: اصحاب رسانه در راستای جهاد تبیین و بیان پیشرفت‌های کشور می‌توانند اثر گذار باشند و پوشش برنامه‌های این هفته مدنظر باشد.
وی ادامه داد: امسال در هفته دفاع مقدس ۷۴ عنوان برنامه مختلف در ۲۰ قشر و ۱۲ حوزه مقاومت و در همه پایگاه‌های شهری و روستایی نهاوند اجرا می‌شود.
مختاری اظهار داشت: سخنرانی در نماز جمعه، رژه خودرویی، رونمایی از چندین جلد کتاب در حوزه دفاع مقدس، غبارروبی گلزار شهدای شهرستان، نواختن زنگ حماسه در مدارس، برپایی نمایشگاه عکس و فیلم، برگزاری مشاوره حقوقی در مراکز مختلف با حضور ۳۰ حقوقدان بسیجی، نشست‌های بصیرتی، فضاسازی متناسب با این ایام از این برنامه‌ها است.
وی بیان کرد: افتتاح طرح‌های عمرانی از جمله خانه‌های نیازمندان که با همکاری کمیته امداد و بهزیستی و بسیج سازندگی ساخته شده اند و در اختیار افراد قرار می‌گیرد.
فرمانده سپاه نهاوند عنوان کرد: تقدیر از رزمندگان، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، اجرای طرح یک کاسب یک دانش آموز برای خرید لوازم تحریر برای دانش آموزان نیازمند، میقات صالحین، دیدار با ائمه جمعه نهاوند، گیان، فیروزان، تقدیر از بانوانی که در پشتیبانی از جبهه‌ها فعال بودند در راستای کنگره شهدا از دیگر برنامه های این هفته است.

وی در پایان گفت: در این هفته و تا برگزاری کنگره شهدای استان دو یادواره شهدای ارتش و یادواره بانوان شهیده در نهاوند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س
لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=197891
  • دیدگاه‌ها برای اجرای ۷۴ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در نهاوند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.