• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
4

اجرای ۵۰۳ پروژه توسط داوطلبین جمعیت هلال احمر/ ساخت دو پایگاه امداد و نجات با ۹ میلیارد تومان اعتبار

  • کد خبر : 177385
  • 19 بهمن 1401 - 21:34
اجرای ۵۰۳ پروژه توسط داوطلبین جمعیت هلال احمر/ ساخت دو پایگاه امداد و نجات با ۹ میلیارد تومان اعتبار

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: پروژه‌های پایگاه‌های امداد نجات بین شهری شهید میرزایی در محور همدان_قزوین و آورزمان در محور ملایر_ نهاوند با ۹ میلیارد تومان اعتبار در سال جاری آغاز به کار کرد. به گزارش عصرهمدان؛ علی سنجربیگی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه […]

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: پروژه‌های پایگاه‌های امداد نجات بین شهری شهید میرزایی در محور همدان_قزوین و آورزمان در محور ملایر_ نهاوند با ۹ میلیارد تومان اعتبار در سال جاری آغاز به کار کرد.

به گزارش عصرهمدان؛ علی سنجربیگی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: خدمات جمعیت هلال احمر همدان در سال ۱۴۰۱ شامل حوزه های مختلفی است و منجر به کسب رتبه برتر ما در جشنواره شهید رجایی شد.

وی افزود: در سال اخیر بیش از ۱ میلیون و ۷۰۰ خدمت به هم‌استانی‌های عزیز ارائه شده و سال جاری دو پروژه عمرانی را شروع به کار کردیم، محور نهاوند، ملایر و قزوین که در حال اجرا هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان تاکید کرد: در سفر ریاست جمهوری ۴۰ میلیارد تومان اعتبار جهت پروژه‌های عمرانی و تجهیزات اختصاص داده شد که ۲۵ میلیارد آن جذب شده است.

سنجربیگی ادامه داد: دو دستگاه خودرو به مجموعه اضافه شد و علاوه بر آن یک میلیون و ۷۰۰ هزار خدمتی که ارائه شده، در حوزه امداد و نجات و فعالیت امور جوانان ۱۰۴۰ برنامه و فعالیت انجام شده است. در راستای خدمات اجتماعی نیز ده میلیارد ریال خدمات حمایتی داده شده است.

وی تصریح کرد: وام قرض الحسنه به ۷۱ نفر از مددجویان پرداخت شده است و ۱۲۴۴ دوره آموزشی حضوری انجام شده است.

وی گفت: شاهد زلزله در شهرستان خوی بودیم که هلال احمر استان با هماهنگی ها اعزام تیم جستجو نجات سگ های تجسس را اعزام کرد و ۱۱۰۰دستگاه چادر و ۴۰۰۰تخته پتو ارسال شد.

سنجربیگی بیان کرد: شاهد زلزله مهیب ترکیه بودیم، زلزله را نه می‌توان پیش‌بینی کرد و نه کنترل، اما در مدیریت بحران باید تلاش کنیم‌ وقایع ناگوار کمتر اتفاق بیافتد..

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: نزولات آسمانی از ۲۴ دی ماه آغاز شد و حوادثی را ایجاد کرد، در گردنه‌ها و محورهای مواصلاتی بیش از ۴۵ ماموریت انجام شد و ۱۹۲۴ نفر اسکان اضطراری داده شد و ۵۵۰‌ وسیله نقلیه از برف و کولاک رهاسازی شدند.

وی تاکید کرد: در مقاوم سازی ساختمان‌ها باید اقدامات ویژه ای صورت گیرد و رسانه‌ها باید آگاهی لازم را در این خصوص بدهند.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=177385
  • دیدگاه‌ها برای اجرای ۵۰۳ پروژه توسط داوطلبین جمعیت هلال احمر/ ساخت دو پایگاه امداد و نجات با ۹ میلیارد تومان اعتبار بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.