• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2

اجرای ۳۴ عنوان برنامه در هفته بسیج دانش آموزی در نهاوند

  • کد خبر : 133780
  • 08 آبان 1400 - 12:54
اجرای ۳۴ عنوان برنامه در هفته بسیج دانش آموزی در نهاوند

فرمانده سپاه نهاوند گفت: در هفته بسیج دانش آموزی ۳۴ عنوان برنامه با محوریت مبارزه با استکبار در سطح شهرستان اجرا می شود. به گزارش عصرهمدان، سرهنگ علی مختاری در گفتگو با خبرنگاران داشتن روحیه جهادی و انقلابی را از خصوصیات بارز دانش آموز بسیجی عنوان کرد و افزود: یوم الله ۱۳ آبان یادآور حماسه […]

فرمانده سپاه نهاوند گفت: در هفته بسیج دانش آموزی ۳۴ عنوان برنامه با محوریت مبارزه با استکبار در سطح شهرستان اجرا می شود.

به گزارش عصرهمدان، سرهنگ علی مختاری در گفتگو با خبرنگاران داشتن روحیه جهادی و انقلابی را از خصوصیات بارز دانش آموز بسیجی عنوان کرد و افزود: یوم الله ۱۳ آبان یادآور حماسه دانش آموزان و دانشجویان پیرو خط امام در تسخیر لانه جاسوسی آمریکای جنایتکار است که به روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه ۳۴ عنوان برنامه در هفته بسیج دانش آموزی تدارک دیده شده اظهار داشت: افتتاح واحد بسیج دانش آموزی، رونمایی از نماهنگ امام رضا (ع) و همچنین غبارروبی گلزار شهدای نهاوند با حضور دانش آموزان و مسئولین شهرستان در این هفته برگزار خواهد شد.

مختاری افزود: دیدار با خانواده شهدای دانش آموز، توزیع بسته های معیشتی برای خانواده های بی سرپرست بهزیستی و همچنین اختتامیه طرح ولایت دانش آموزی از دیگر برنامه های این هفته خواهد بود.

فرمانده سپاه نهاوند به راه اندازی پویش ها در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: در فضای مجازی پویش هایی همچون (#نوجوان_پلاس) (#دنیای_بدون_آمریکا) (#حجاب_تاج_بندگی) و همچنین پویش جمع آوری لباس گرم و لباس فرم برای دانش آموزان نیازمند که توانایی خرید لباس گرم و لباس فرم را ندارند؛ انجام می شود.

وی بیان داشت: یادواره شهدای دانش آموز و رونمایی از عکس شهید شاخص سال در مصلی نماز جمعه نهاوند با حضور خانواده های شهدا و دانش آموزان و عموم مردم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود.

مختاری در پایان با اشاره به برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی و ورزشی گفت: برگزاری جام فوتسال به یاد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور ۱۸ تیم و همچنین مسابقات فرهنگی در این هفته برای دانش اموزان تدارک دیده شده است.

فرمانده سپاه نهاوند ادامه داد: اجرای برنامه های هنر و فرهنگی دیگری مانند روزنامه دیواری، دکلمه، داستان نویسی، شعر، طراحی و نقاشی با موضوع استکبار ستیزی از دیگر برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در نهاوند می باشد.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=133780
  • دیدگاه‌ها برای اجرای ۳۴ عنوان برنامه در هفته بسیج دانش آموزی در نهاوند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.