• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
6

اجرای ۱۴ پروژه راهسازی در نهاوند

  • کد خبر : 191835
  • 08 مرداد 1402 - 10:25
اجرای ۱۴ پروژه راهسازی در نهاوند
با دعوت نماینده نهاوند اولین سفر شهرستانی مدیرکل جدید راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با هدف بررسی مشکلات این حوزه به نهاوند انجام شد.

به گزارش عصر همدان، با توجه به مشکلات حوزه راه و محورهای مواصلاتی نهاوند آهکی مدیرکل جدید راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان به دعوت علیرضا شهبازی نماینده مردم شریف شهرستان نهاوند در این شهرستان حاضر شد.

در این بازدید در خصوص روند پروژه‌های راهسازی و تسریع در عملیات اجرایی محورهای مواصلاتی شهرستان بحث و بررسی شد.

در این بازدید‌ها شهبازی نماینده نهاوند در مجلس گفت: باتوجه به حجم بالای تردد از جاده‌های مواصلاتی شهرستان و اینکه نهاوند مسیر عبور استان‌های مرکزی، غربی و زائران عتبات عالیات است نیاز به توجه بیشتر در خصوص چهارخطه نمودن محورهای مواصلاتی دارد.

وی ادامه داد: خوشبختانه با عنایت ویژه بذرپاش وزیر راه و شهرسازی به نهاوند تصمیمات خوبی در حوزه‌ی راهسازی شهرستان اتخاذ شده است.

شهبازی افزود: هم اکنون پروژه‌های مذکور از وضعیت اجرایی مطلوبی برخور دارند و بزودی مردم شریف شهرستان شاهد اتفاقات خوبی در حوزه راه‌های مواصلاتی خواهند بود.

آهکی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان نیز ضمن تقدیر از نماینده مردم نهاوند در خصوص پیگیری و ارتباطات موثر با شخص وزیر و نگاه مثبت وزارتخانه در اجرای پروژه های راهسازی نهاوند بیان داشت: مجموعه راهداری استان در تلاش است پروژه‌های راهسازی شهرستان نهاوند با رویکرد جدیدی در عملیات اجرایی همراه باشد.

وی افزود: در این رویکرد قرار است که تا قبل فرارسیدن فصل سرما پیشرفت قابل توجهی در چهارخطه نمودن راه های مواصلاتی شهرستان نهاوند رخ دهد.

اصلاح زیرگذرها و رفع موانع موجود در دوربرگردان روبروی پادگان قدس( محور مواصلاتی نهاوند_کرمانشاه) نیز از جمله موارد موردنظر در این بازدید بود.

هم اکنون ۱۴ پروژه راهسازی شامل راه‌های اصلی و روستایی در شهرستان در حال اجرای عملیات است.

انتهای پیام/ سهرابی

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=191835
  • دیدگاه‌ها برای اجرای ۱۴ پروژه راهسازی در نهاوند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.