• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3

اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه فرهنگی نهاد کتابخانه ها در دهه فجر

  • کد خبر : 45707
  • 06 بهمن 1398 - 14:06
اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه فرهنگی نهاد کتابخانه ها در دهه فجر

معصومه فزونی، با ارائه گزارشی از عملکرد انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان در هفته کتاب و کتابخوانی، از برگزاری ۱۰۰ عنوان برنامه در سطح کتابخانه های شهرستان بهار خبر داد. به گزارش عصر همدان؛ انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان بهار با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در فرمانداری بهار برگزار شد. در این جلسه […]

معصومه فزونی، با ارائه گزارشی از عملکرد انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان در هفته کتاب و کتابخوانی، از برگزاری ۱۰۰ عنوان برنامه در سطح کتابخانه های شهرستان بهار خبر داد.

به گزارش عصر همدان؛ انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان بهار با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در فرمانداری بهار برگزار شد.

در این جلسه رئیس اداره کتابخانه های شهرستان بهار از برگزاری ۱۰۰ عنوان برنامه در دهه فجر در سطح شهرستان بهار خبر داد و گفت: یکی از برنامه های شاخص این اداره برگزاری نشست ادبی با عنوان سرباز سرو قامت در وصف سردار سلیمانی در کتابخانه باهنر بهار است.

وی سه برنامه شاخص دیگر این اداره را برگزاری نمایشنامه خوانی در کتابخانه فجر صالح آباد، نقد و بررسی کتاب توهم، نوشته امیر نوبرانی و نشست کتابخوان مادران فجرآفرین بیان کرد و افزود: در جلسات قبلی انجمن و برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی تجلیل از شاعر کودک و نوجوان کشوری اسدالله شعبانی، رونمایی از دیوارنگاره کتابخانه طالقانی، برگزاری جلسات نقد و بررسی کتاب، رونمایی از کتاب ۱۳۰ برنامه فرهنگی ترویجی از جمله برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی در شهرستان بهار انجام شد.

فزونی از کسب رتبه برتر کشوری مروج کتاب توسط قباد یاری دهیار روستای رسول آباد خبرداد و یادآور شد: از قباد یاری در مراسمی که در استان یزد برگزار شد تجلیل به عمل آمد و در هفته کتابخوانی، کتابخانه حکمت حسین آباد عاشوری نیز به عنوان کتابخانه برتر استان و یکی از کتابداران ما نیز به عنوان کتابدار برتر استان معرفی و تجلیل شد.

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=45707
  • دیدگاه‌ها برای اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه فرهنگی نهاد کتابخانه ها در دهه فجر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.