• امروز : یکشنبه - ۶ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 26 May - 2024
0

اجرای کمپین “برای هم بمانیم” در بهار

  • کد خبر : 145499
  • 02 اسفند 1400 - 8:32
اجرای کمپین “برای هم بمانیم” در بهار

شاهرخ فخیمی گفت: روستاهای دستجرد، روستای آقبلاغ لتگاه و شهر بهار به صورت پایلوت جهت برگزاری کمپین “برای هم بمانیم” در راستای تقویت مهارت های فردی همشهریان انتخاب شده اند. به گزارش عصرهمدان، رئیس سازمان جمعیت هلال احمر شهرستان بهار در راستای آموزش امداد و کمک های اولیه به عموم همشهریان اظهار کرد: کمپین “برای […]

شاهرخ فخیمی گفت: روستاهای دستجرد، روستای آقبلاغ لتگاه و شهر بهار به صورت پایلوت جهت برگزاری کمپین “برای هم بمانیم” در راستای تقویت مهارت های فردی همشهریان انتخاب شده اند.

به گزارش عصرهمدان، رئیس سازمان جمعیت هلال احمر شهرستان بهار در راستای آموزش امداد و کمک های اولیه به عموم همشهریان اظهار کرد: کمپین “برای هم بمانیم” از اول بهمن در چهار رده سنی ۸تا۱۲سال، ۱۲تا۱۸سال، ۱۸تا۳۵سال و ۳۵سال به بالا در ۸ خانه هلال شروع بکار کرده است.

شاهرخ فخیمی تصریح کرد: دوره های امدادی در ساعت های کوتاه دو روزه ۴ الی ۸ ساعته، با سرفصل های کلی و آموزش پیشگیری از بیماری کووید_ ۱۹، تبلیغ و تاکید بر واکسیناسیون برای ایمنی جامعه، آموزش کمک های اولیه با مشارکت و حمایت صلیب سرخ جهانی در خانه های هلال، با هدف تشکیل تیم ها و گروه های امدادی خواهر و برادر برای آمادگی در مقابل حوادث و مخاطرات صورت میگیرد.

فخیمی افزود: این طرح در سه نقطه از شهرستان بهار منجمله؛ روستای دستجرد، روستای آقبلاغ لتگاه و شهر بهار معرفی شده است که مربیان سازمان هلال احمر با حضور در این نقاط، جهت آموزش کمک های اولیه به شرکت کنندگان حضور میابند و در پایان دوره مدارک دوره های خاص کمپین “برای هم بمانیم” به شرکت کنندگان اعطا میشود و ما بدنبال این هستیم که این دوره ها توسط اهالی علاقمند تا مراحل دوره های تخصصی ادامه یابد.

انتهای پیام/ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=145499
  • دیدگاه‌ها برای اجرای کمپین “برای هم بمانیم” در بهار بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.