• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
4

اجرای پویش “هر پاسدار، کاشت یک نهال مقاومت” در اسدآباد

  • کد خبر : 146721
  • 16 اسفند 1400 - 8:50
اجرای پویش “هر پاسدار، کاشت یک نهال مقاومت” در اسدآباد

سرهنگ امیدعلی الیاسی از اجرای ۲۰ برنامه شاخص در ایام شعبانیه و روز پاسدار در اسدآباد خبر داد و گفت: پویش “هر پاسدار، کاشت یک نهال مقاومت” به یاد شهدای پاسدار و همزمان با هفته درختکاری اجرا کنیم. سرهنگ امیدعلی الیاسی، فرمانده سپاه اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به نامگذاری سالروز […]

سرهنگ امیدعلی الیاسی از اجرای ۲۰ برنامه شاخص در ایام شعبانیه و روز پاسدار در اسدآباد خبر داد و گفت: پویش “هر پاسدار، کاشت یک نهال مقاومت” به یاد شهدای پاسدار و همزمان با هفته درختکاری اجرا کنیم.

سرهنگ امیدعلی الیاسی، فرمانده سپاه اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به نامگذاری سالروز میلاد خجسته سرور جوانان بهشت و قهرمان حماسه کربلا به عنوان “روز پاسدار”، اظهار کرد: این نشانه ای از پیوند عمیق انقلاب اسلامی با سرزمین نینوا و ستاره های تابناک آن است.

وی روز پاسدار را روز تحقق پاسداری از اسلام ناب محمدی و تبلور دفاع از اهداف و ارزشهای متعالی اسلامی دانست و گفت: با توجه به مصادف شدن روز پاسدار با ایام هفته درختکاری بنا داریم برنامه پویش “هر پاسدار، کاشت یک نهال مقاومت” را به یاد شهدای پاسدار و در هفته درختکاری اجرا کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد از اجرای ۲۰ برنامه شاخص در ایام شعبانیه و روز پاسدار در اسدآباد خبر داد و گفت: از جمله این برنامه ها رزمایش کمک مؤمنانه، دیدار با امام جمعه، سرکشی از خانواده شهدا و جانبازان پاسدار، تجلیل از پاسداران است.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=146721
  • دیدگاه‌ها برای اجرای پویش “هر پاسدار، کاشت یک نهال مقاومت” در اسدآباد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.