• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3

اجرای طرح هادی در ۴۱ روستای نهاوند/ سند دار شدن ۹۶ درصد واحدهای مسکن روستایی در شهرستان

  • کد خبر : 183061
  • 12 اردیبهشت 1402 - 10:27
اجرای طرح هادی در ۴۱ روستای نهاوند/ سند دار شدن ۹۶ درصد واحدهای مسکن روستایی در شهرستان

رئیس بنیاد مسکن نهاوند با ضرغام احمدوند فرماندار شهرستان دیدار و در خصوص پروژه‌های در حال اجرا و همچنین برنامه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حوزه طرح هادی گفتگو کرد. به گزارش عصر همدان، علیرضا نثاری در این نشست با اشاره به اینکه در حال حاضر طرح هادی در ۴۱ روستای شهرستان با اعتباری بالغ […]

رئیس بنیاد مسکن نهاوند با ضرغام احمدوند فرماندار شهرستان دیدار و در خصوص پروژه‌های در حال اجرا و همچنین برنامه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حوزه طرح هادی گفتگو کرد.

به گزارش عصر همدان، علیرضا نثاری در این نشست با اشاره به اینکه در حال حاضر طرح هادی در ۴۱ روستای شهرستان با اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد تومان و همچنین ۸ هزار تن آسفالت در حال اجرا است، گفت: از ابتدای آغاز اجرای طرح‌ هادی روستایی از سال ۸۴ تاکنون فاز اول ۱۰۴ روستا در نهاوند با ۹۷ میلیارد تومان بهسازی شده است.

وی اظهار داشت: از ۱۰۴ روستا فاز اول بهسازی شامل جدول‌گذاری، آسفالت و بهسازی در ۶۸ روستا به اتمام رسیده و مابقی نیز در دست اقدام است.

رئیس بنیاد مسکن نهاوند با بیان اینکه از بین ۶۸ روستا نیز فاز دوم ۱۴ روستا به اتمام رسیده و مابقی در دست انجام است.

وی در رابطه‌ با صدور سند مالکیت روستایی نیز گفت: تاکنون ۲۲ هزار و ۸۰۰ جلد سند روستایی معادل ۹۶ درصد املاک موجود با هماهنگی اداره ثبت‌ اسناد و املاک صادر شده و برای بقیه نیز درصورتی‌که ملکی در محدوده طرح هادی باشد سند مالکیت صادر خواهد شد.

احمدوند فرماندار نهاوند نیز در ادامه این نشست گفت: شهرستان نهاوند در بحث اجرای طرح هادی و همچنین نوسازی مسکن روستایی دارای جایگاه خوبی در سطح کشور است.

وی با بیان اینکه این توفیق جز باهمت و تلاش شبانه‌روز مجموعه بنیاد مسکن شهرستان شدنی نبود، گفت: امیدواریم در ادامه راه با توجه‌ به نگاه ویژه ریاست محترم جمهور و استاندارد همدان به این حوزه شاهد ارتقاء بیش‌ازپیش شهرستان در حوزه‌های مختلف باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=183061
  • دیدگاه‌ها برای اجرای طرح هادی در ۴۱ روستای نهاوند/ سند دار شدن ۹۶ درصد واحدهای مسکن روستایی در شهرستان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.