• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3

اجرای برنامه بصیرتی”علی وقف اسلام” به مناسبت عید غدیر

  • کد خبر : 11755
  • 05 مرداد 1398 - 12:24
اجرای برنامه بصیرتی”علی وقف اسلام” به مناسبت عید غدیر

 فرمانده ناحیه همدان اظهار داشت:  برنامه بصیرتی علی وقف اسلام به مناسبت عید سعید غدیر و در راستای ترویج رنگ و بوی مردمی غدیر در سطح شهرستان همدان برگزار می شود . به گزارش عصر همدان،علی بقایی صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه های عید غدیر، با اشاره به اهمیت غدیر و بزرگداشت این واقعه […]

 فرمانده ناحیه همدان اظهار داشت:  برنامه بصیرتی علی وقف اسلام به مناسبت عید سعید غدیر و در راستای ترویج رنگ و بوی مردمی غدیر در سطح شهرستان همدان برگزار می شود .

به گزارش عصر همدان،علی بقایی صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه های عید غدیر، با اشاره به اهمیت غدیر و بزرگداشت این واقعه بزرگ گفت: برنامه های مختلف بصیرتی را تحت عنوان “علی وقف اسلام ” در ۷ محله همدان به صورت چرخشی با کمک دستگاههای مختلفی برگزار می کنیم .

وی اظهار داشت: برنامه بصیرتی علی وقف اسلام به مناسبت عید سعید غدیر و در راستای ترویج رنگ و بوی مردمی غدیر در سطح شهرستان همدان برگزار می شود .

فرمانده ناحیه همدان ادامه داد: این برنامه از ۲۶ مردادماه تا یک شهریور که هر کدام از روزها مناسبت خاصی را دارند .

وی عنوان کرد: به جهت هماهنگی با محلات و ائمه جمعه جلساتی برگزار شده است که در ۷ محله برنامه علی وقف اسلام اجرا می شود .

بقایی با اشاره به اینکه در روز اول اکران فیلم داریم افزود: فیلم هایی در خصوص آسیب های اجتماعی و …. برای سنین مختلف اجرا می شود و روز دوم میز خدمت را در سطح شهر در محله های مختلف داریم که مسولین مربوطه پاسخگو خواهند بود .

وی عنوان کرد: در روز سوم اردوهای جهادی و افراد نیازمند که شناخته شده اند در بین آنها بسته های حمایتی پخش می شود .

فرمانده ناحیه همدان تاکید کرد؛ در روز پنجم نشست های بصیرتی و اعزام مبلغین را در سطح شهر داریم و روز ششم برگزاری بازیهای بومی و محلی از قبیل طناب کشی و هفت سنگ و پرواز بادباکها و روز پایانی از ظرفیت جنگ شادی و مولودی خوانی استفاده می کنیم و بدین ترتیب ۷ برنامه محوری در ۷ محله بصورت چرخشی برگزار می شود .

وی گفت: به مناسبت روز جهانی مسجد سعی داریم یک کار گروهی را در همه مساجد استفاده کنیم که برنامه پخش اذان را در دستور کار داریم و عکس ها و تصاویر را افراد شرکت کننده می توانند به قرارگاه فضای مجازی ناحیه همدان ارسال کنند.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=11755
  • دیدگاه‌ها برای اجرای برنامه بصیرتی”علی وقف اسلام” به مناسبت عید غدیر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.