• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

اجازه ندهید در حین برگزاری انتخابات شخصیت شما را با پول معامله کنند

  • کد خبر : 43134
  • 23 دی 1398 - 15:08
اجازه ندهید در حین برگزاری انتخابات شخصیت شما را با پول معامله کنند

سید رسول حسینی با بیان اینکه دوم اسفند ماه سال جاری انتخابات مجلس یازدهم برگزار می شود، گفت: هرگز این اجازه را ندهید برای جلب آراء، شخصیت شما را با پول معامله کنند، چرا که ما وامدار و نیازمند فرد یا گروهی نیستیم.   به گزارش عصر همدان؛ فرماندار تویسرکان ظهر امروز در نشست با دهیاران […]

سید رسول حسینی با بیان اینکه دوم اسفند ماه سال جاری انتخابات مجلس یازدهم برگزار می شود، گفت: هرگز این اجازه را ندهید برای جلب آراء، شخصیت شما را با پول معامله کنند، چرا که ما وامدار و نیازمند فرد یا گروهی نیستیم. 

 به گزارش عصر همدان؛ فرماندار تویسرکان ظهر امروز در نشست با دهیاران این شهرستان بر اشرافیت کامل دهیاران نسبت به تمامی حوزه ها و عرصه های روستایی تأکید کرد و گفت: دهیاران با همیاری شورای روستا، برای راحت تر کردن رسیدگی به مشکلات مردم در روستاها، رؤسای ادارات را به روستاها دعوت کنند.

وی با ابراز گلایه مندی از اوضاع و احوال نامناسب تعاونی دهیاران در سطح شهرستان، اظهار کرد: تشکیل تعاونی در سطح دهستان ها، زمینه ساز شناسایی بهتر مشکلات و ارائه راهکارهای مناسب برای حل مشکلات می شود.

حسینی همچنین افزود: دهیاران می توانند با برگزاری جشنواره های متعدد در سطح روستاها توانمندی های اقتصادی، اجتماعی، و فرهنگی روستاها را ارتقاء ببخشند.

فرماندار تویسرکان در ادامه با بیان اینکه دوم اسفند ماه سال جاری  انتخابات مجلس یازدهم برگزار می شود، تصریح کرد: هرگز این اجازه را به کسی ندهید برای جلب آراء شخصیت شما را با پول معامله کند، چرا که ما وامدار و نیازمند فرد یا گروهی نیستیم.

وی گفت: هیچ کدام از دهیاران این اجازه را ندارد از بیت المال و امکانات دهیاری به نفع یا به ضرر کاندیدایی استفاده کنند.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=43134
  • دیدگاه‌ها برای اجازه ندهید در حین برگزاری انتخابات شخصیت شما را با پول معامله کنند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.