• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
3

آیا قیمت نان افزایش خواهد داشت؟

  • کد خبر : 51654
  • 08 اسفند 1398 - 22:47
آیا قیمت نان افزایش خواهد داشت؟

به گزارش عصر همدان، برخی از کانالهای خبری محلی از افزایش قیمت نان و اعلام آن از سوی اتحادیه نانوایان خبر می دهند اما با توجه به رسمی نبودن این خبر و همچنین عدم اطلاع رسانی از سوی مراجع دولتی و متولی، نمی شود در این زمینه اظهار نظر کرد. نکته ویژه در این لیست […]

به گزارش عصر همدان، برخی از کانالهای خبری محلی از افزایش قیمت نان و اعلام آن از سوی اتحادیه نانوایان خبر می دهند اما با توجه به رسمی نبودن این خبر و همچنین عدم اطلاع رسانی از سوی مراجع دولتی و متولی، نمی شود در این زمینه اظهار نظر کرد.

نکته ویژه در این لیست قیمت های اعلام شده، عدم تغییر در قیمت بربری و تافتون، افزایش ۵۰ درصدی لواش و افزایش ۳۰درصدی سنگک می باشد؛ همچنین رقم ۱۳۰۰ تومانی سنگک با توجه به مشکلات پول خرد برای مشتریان و نانوایی ها مشکل زا خواهد بود.

به نقل از فارس، ظاهر پورمجاهد امروز با بیان اینکه دبیر کمیته تنظیم بازار استان افزایش قیمت نان از فردا را ابلاغ کرده‌ است اظهار کرد: نان لواش با چانه ۱۷۰ گرمی ۳۰۰ تومان، بربری یک‌هزار تومان، سنکگ یارانه‌ای یک‌هزار تومان، سنکگ آزادپز نیز یک‌هزار و ۳۰۰ تومان عرضه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با هماهنگی‌های صورت گرفته با اتاق اصناف استان و اتحادیه نانوایان این افزایش قیمت از فردا صبح اجرا خواهد شد افزود: در جلسات مکرر بر کیفیت نان تأکید شد و این افزایش قیمت در برابر نان با کیفیت در نظر گرفته شده است.

در پایان باید گفت امیدواریم افزایش قیمت ۵۰ درصدی لواش(از ۲۰۰ به ۳۰۰ تومان) ، ۳۰درصدی سنگک آزاد پز(از ۱۰۰۰به ۱۳۰۰ تومان) و حدود ۸۰ درصدی سنگک یارانه ای(از ۵۵۰ به ۱۰۰۰تومان) به ارتقای کیفیت آنها منجر شود چرا که یکی از گلایه های جدی مصرف کنندگان، کم فروشی و کیفیت نامطلوب نان در سطح استان بوده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=51654
  • دیدگاه‌ها برای آیا قیمت نان افزایش خواهد داشت؟ بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.