• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
2

آمریکا با تحریم ناجا، در پی احیای حیثیت از دست رفته خود است

  • کد خبر : 67929
  • 06 خرداد 1399 - 8:35
آمریکا با تحریم ناجا، در پی احیای حیثیت از دست رفته خود است

امام جمعه شهرستان بهار تحریم نیروی انتظامی کشورمان توسط امریکا را محکوم و گفت: آمریکا به دنبال به دست آوردن آبرو و حیثیت بر باد رفته خود است و چنین تحریم هایی خلاف قوانین بین الملل است. حجت الاسلام محمد علی ارزنده امام جمعه شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با تشکر از نیروی […]

امام جمعه شهرستان بهار تحریم نیروی انتظامی کشورمان توسط امریکا را محکوم و گفت: آمریکا به دنبال به دست آوردن آبرو و حیثیت بر باد رفته خود است و چنین تحریم هایی خلاف قوانین بین الملل است.

حجت الاسلام محمد علی ارزنده امام جمعه شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با تشکر از نیروی خدوم انتظامی در راهور و انتظامی. گفت: تامین امنیت کشور را مدیون این نیروهای ارزشمند هستیم.

امام جمعه شهرستان بهار اقدام اخیر کشور آمریکا در تحریم نیروی انتظامی کشور را حرکتی مذبوحانه دانست و گفت: با توجه به اینکه کشور آمریکا در چند سال اخیر از هر راهی که وارد شده از ایران اسلامی شکست خورده، هم اکنون در حال دست و پا زدن است تا حیثیت خود را بار دیگر به دست آورد.

وی ادامه داد: اخیراً با رسیدن نفتکش های ایرانی به آبهای ونزوئلا هیمنه این کشور به طور کامل از بین رفته و آبرو و حیثیتش را از دست داده و همانند حیوانی که زمان ذبح دست و پا می زند در حال تقلاست.

ارزنده اظهار داشت: همین موضوع باعث شده طی یک حرکت مذبوحانه کسانی را که از نظر قانونی و بین المللی نیروهای رسمی انتظامی یک کشورند، تحریم کند که چنین تحریم هایی خلاف قوانین بین الملل است.

وی گفت: خدا را شاکریم که هرچه امریکا تلاش می کند نه تنها به جایی نمی‌رسد بلکه فقط خودش ضرر می‌کند و تحریم نیروی انتظامی کشورمان به‌دست امریکا نیز یکی دیگر از خطاهای این کشور است؛ چرا که در عرصه‌های بین‌المللی نیز چنین حرکاتی رنگ خود را باخته است.

امام جمعه شهرستان بهار بیان داشت: قطعاً بازهم این تحریم ها نتیجه ای نخواهد داشت؛ زیرا مردم و رهبر انقلاب اسلامی پشتیبان نیروی انتظامی کشور بوده و قدردان زحمات این نیروهای جان برکف هستند .

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=67929
  • دیدگاه‌ها برای آمریکا با تحریم ناجا، در پی احیای حیثیت از دست رفته خود است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.