• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

آمار مبتلایان به کرونا ویروس در ملایر به ۶ نفر رسید/ بهترین راه مقابله، قطع زنجیره انتقال است

  • کد خبر : 53670
  • 19 اسفند 1398 - 16:49
آمار مبتلایان به کرونا ویروس در ملایر به ۶ نفر رسید/ بهترین راه مقابله، قطع زنجیره انتقال است

محسن ترکاشوند گفت: درمجموع تا صبح روز ۱۹ بهمن‌ماه آزمایش ۶ نفر مثبت بوده که یک نفر فوت‌شده، ۴ نفر بهبودیافته و مرخص شده و یک نفر در بیمارستان بستری است. به گزارش عصر همدان؛ مدیر شبکه بهداشت شهرستان ملایر ظهر امروز  در نشست خبری با اصحاب رسانه ملایر با اشاره به آخرین آمار مبتلایان […]

محسن ترکاشوند گفت: درمجموع تا صبح روز ۱۹ بهمن‌ماه آزمایش ۶ نفر مثبت بوده که یک نفر فوت‌شده، ۴ نفر بهبودیافته و مرخص شده و یک نفر در بیمارستان بستری است.

به گزارش عصر همدان؛ مدیر شبکه بهداشت شهرستان ملایر ظهر امروز  در نشست خبری با اصحاب رسانه ملایر با اشاره به آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان ملایر بیان کرد:  از ۲ اسفند ما تاکنون ۵۰ بیمار  مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های ملایر بستری‌شده‌اند.

وی افزود:  درمجموع آزمایش ۶ نفر مثبت بوده که یک نفر فوت‌شده، ۴ نفر بهبودیافته و مرخص شده و یک نفر در بیمارستان بستری است.

ترکاشوند بابیان اینکه ۳ مورد از افراد مشکوک به ابتلا فوت کرده‌اند، بیان کرد: از کسانی که فوت‌شده‌اند  آزمایش یک نفر مثبت شد، اما برای دو نفر دیگر نیز ضوابط دفن و دستورالعمل‌های بهداشتی  رعایت شد.

وی گفت: ۲ نفر فوتی خارج از شهرستان هم داشته‌ایم که در ملایر دفن شدند و درمجموع تاکنون ۵ نفر طبق ضوابط پروتکل مربوط به کرونا ویروس در ملایر خاک‌سپاری شده‌اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر با اشاره به آنالیزهای انجام‌شده بر روی ۴۲ فرد مشکوک بستری‌شده اولیه بیان کرد: از این بیماران بستری‌شده ۱۶ نفر شهری و ۲۶ نفر روستایی، ۲۳ نفر آقا و ۱۹ نفر خانم بوده که از آقایان ۱۸ نفر شهری و ۵ نفر روستایی و از خانم‌ها هم ۸ نفر شهری و ۱۱ نفر روستایی هستند.

وی بابیان اینکه ملایر درشیب صعودی آمار بیماری کرونا قرارگرفته و آمار هرروز رو به افزایش است، تأکید کرد: بهترین راه مقابله با این بیمار اکنون قطع زنجیره انتقال است.

ترکاشوند ماندن در خانه را بهترین راه محافظت از این بیماری عنوان کرد و گفت: از مردم خواهش می کنیم به سفر نروند و از اقوام هم بخواهند به ملایر سفر نکنند.

وی افزود: به مردم عزیز توصیه می‌شود دید و بازدیدهای مرسوم نوروزی را لغو کنند تا شاهد افزایش تعداد مبتلایان به این بیماری نباشیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر با اشاره به مسدود شدن بهشت هاجر در پنجشنبه و جمعه آخر سال بیان کرد: کلیه تالارها و اماکن اقامتی تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند و این اقدامات فقط در راستای سلامتی همشهریان است.

وی با درخواست کمک از افرادی که توانایی آموزش دارند، بیان کرد: داوطلبان می‌توانند برای همکاری در زمینه‌های آموزشی و توجیهی به شبکه بهداشت ملایر مراجعه و ثبت‌نام کنند.

ترکاشوند بابیان اینکه به کمک خیرین نیز برای مقابله با این بیماری نیاز داریم ، تصریح کرد: اوقاف ملایر اقدام به تهیه دستکش و دیگر اقلام بهداشتی به ارزش بیست میلیون تومان برای شبکه بهداشت نموده است.

وی افزود: در حوزه حمایت‌طلبی بازهم نیازمند کمک خیرین هستیم چراکه پیش‌بینی می‌شود نیاز به اقلام بهداشتی بیشتر شود.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=53670
  • دیدگاه‌ها برای آمار مبتلایان به کرونا ویروس در ملایر به ۶ نفر رسید/ بهترین راه مقابله، قطع زنجیره انتقال است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.