• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
3

آمادگی ۱۵ دفتر کمیته امداد استان برای جمع‌آوری کمک‌های خیرین به سیل‌زدگان

  • کد خبر : 44613
  • 30 دی 1398 - 11:06
آمادگی ۱۵ دفتر کمیته امداد استان برای جمع‌آوری کمک‌های خیرین به سیل‌زدگان

پیمان ترکمانه از آمادگی۱۵ دفتر کمیته امداد استان برای جمع‌آوری کمک‌های خیرین به سیل‌زدگان خبر داد و گفت: ۴۳ مرکز نیکوکاری و ۵ پایگاه ثابت  و سیار نیز آماده خدمات‌رسانی به مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان هستند. مدیر کل کمیته امداد استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان اظهار کرد: این نهاد با تلاش […]

پیمان ترکمانه از آمادگی۱۵ دفتر کمیته امداد استان برای جمع‌آوری کمک‌های خیرین به سیل‌زدگان خبر داد و گفت: ۴۳ مرکز نیکوکاری و ۵ پایگاه ثابت  و سیار نیز آماده خدمات‌رسانی به مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان هستند.

مدیر کل کمیته امداد استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان اظهار کرد: این نهاد با تلاش امدادگران آماده دریافت وجوه نقدی و غیرنقدی خیران برای کمک  به مردم مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان است.

وی به ظرفیت خوب ۴۳ مرکز نیکوکاری، ۱۵ دفتر کمیته امداد در سراسر استان و ۵ پایگاه ثابت و سیار اشاره کرد و افزود: هم‌استانی‌های نیکوکار می‌توانند با مراجعه حضوری به تمامی دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سطح استان، کمک‌های خود را اهدا کنند.

ترکمانه ادامه داد: کمک های نقدی  از طریق شماره حساب ۰۱۰۹۵۰۰۹۵۰۰۵ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۹۶۶۷۲ نزد بانک ملی و یا با شماره کد دستوری  #۰۸۱*۷۷۸۸* کمک‌های خود را به مردم سیستان و بلوچستان اهدا کنند.

وی با بیان اینکه کمک‌های خیران به دلیل مسافت دور ترجیحاً نقدی باشد بهتر است خاطرنشان کرد: کمک‌های غیرنقدی اقلام ضروری شامل پوشاک، مواد غذایی خشک، اقلام بهداشتی، کالاهای اساسی و بادوام مانند پتو، یخچال، لوازم خانگی به صورت نو و استفاده نشده باشد.

انتهای پیام/ف

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=44613
  • دیدگاه‌ها برای آمادگی ۱۵ دفتر کمیته امداد استان برای جمع‌آوری کمک‌های خیرین به سیل‌زدگان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.