• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

آماده سازی ۱۰۰ تخت نقاهتگاهی برای بیماران کرونایی در نهاوند

  • کد خبر : 57124
  • 12 فروردین 1399 - 11:44
آماده سازی ۱۰۰ تخت نقاهتگاهی برای بیماران کرونایی در نهاوند

علیرضا سوری از آماده سازی۱۰۰ تخت نقاهتگاهی برای بیماران کرونایی در نهاوند خبر داد و گفت: آماده سازی مواد اولیه و پخش دو هزار ماسک در روز در شهرستان نهاوند در حال انجام است. علیرضا سوری، مسئول کمیته خانه و شهرداری شهرستان نهاوند در خصوص فعالیت برای پیشگیری ازویروس کرونا در شهرستان نهاوند در گفتگو […]

علیرضا سوری از آماده سازی۱۰۰ تخت نقاهتگاهی برای بیماران کرونایی در نهاوند خبر داد و گفت: آماده سازی مواد اولیه و پخش دو هزار ماسک در روز در شهرستان نهاوند در حال انجام است.

علیرضا سوری، مسئول کمیته خانه و شهرداری شهرستان نهاوند در خصوص فعالیت برای پیشگیری ازویروس کرونا در شهرستان نهاوند در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار کرد: هر شب به طور مستمر همه معابر روستای دهفول از زمان انتشار ویروس کرونا گندزدایی و ضدعفونی می شود.

وی با بیان اینکه نقاهتگاه ۱۰۰ تخته توسط نیروهای کمیته خانه و شهرداری شهرستان نهاوند برای بیماران کرونایی آماده شده است، افزود: آماده سازی مواد اولیه و پخش ماسک در این شهرستان در حال انجام است و روزانه دو هزار ماسک توسط خواهران و براداران این کمیته برای استفاده و پیشگیری از ویروس کرونا به دست مردم می رسد.

مسئول کمیته خانه و شهرداری شهرستان نهاوند ادامه داد: در چند روز آینده نیز قرار است تولید دستکش یکبار مصرف توسط نیروهای خانه و شهرداری شهرستان نهاوند انجام شود.

سوری خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه مصرف آب میوه در دوران بیماری کرونا برای سلامتی و بهبود افراد بیمار موثر است در تلاش هستیم با نیروهای خانه و شهرداری هر روز آب میوه را به دست این بیماران برسانیم.

وی یادآور شد:  کمیته مبارزه با کرونا ویروس در اطلاعیه‌ای از مردم شهرستان نهاوند درخواست دارد به منظور حفظ سلامتی خود، اعضای خانواده و دیگر شهروندان، از تجمعات عمومی تا اطلاع ثانوی خودداری کنند.

مسئول کمیته خانه و شهرداری شهرستان نهاوند تاکید کرد: مردم از اموری همچون خارج شدن از منزل، دید و بازدید، مراسمات ختم و عروسی، مسافرت و رفتن به آرایشگاه ها، رستوران ها و هتل ها به صورت جدی اجتناب کنند.

سوری اضافه کرد: دو بیمارستان علیمرادیان و شهید قدوسی شهرستان نهاوند به صورت شبانه روزی به بیماران کرونایی و مشکوک به کرونا خدمات پزشکی و بهداشتی ارائه می دهد.

انتهای پیام/ف

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=57124
  • دیدگاه‌ها برای آماده سازی ۱۰۰ تخت نقاهتگاهی برای بیماران کرونایی در نهاوند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.