• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

آماده باش ۲۸ گشت راهداری در استان همدان

  • کد خبر : 27960
  • 02 آبان 1398 - 15:19
آماده باش ۲۸ گشت راهداری در استان همدان

معاون راهداری اداره حمل و نقل جاده ای استان همدان از آماده باش ۲۸ گشت راهداری به صورت ۲۴ ساعته در جاده های استان خبر داد. حمید پرورشی، معاون راهداری اداره حمل و نقل جاده ای استان همدان امروز در گفتگو با خبرنگار عصر همدان در خصوص آخرین وضعیت راه های استان در چند روز […]

معاون راهداری اداره حمل و نقل جاده ای استان همدان از آماده باش ۲۸ گشت راهداری به صورت ۲۴ ساعته در جاده های استان خبر داد.

حمید پرورشی، معاون راهداری اداره حمل و نقل جاده ای استان همدان امروز در گفتگو با خبرنگار عصر همدان در خصوص آخرین وضعیت راه های استان در چند روز گذشته با توجه به بارندگی گفت: طی دو سه روز گذشته بارندگی های مقطعی و سیل آسایی در راه های استان داشته ایم.

وی با بیان اینکه بیشترین درگیری آبگرفتگی در راه ها مربوط به شهرستان های رزن و کبودراهنگ بوده است افزود: با توجه به لایروبی دهانه پل ها در مقاطعی از ساعات آب در سطح این جاده ها افزایش یافته بود.

معاون راهداری اداره حمل و نقل جاده ای استان همدان ادامه داد: بیشترین سطح بالا آمدن آب در مسیر شیرین سو -قیدار بود که تا بامداد امروز محدودیت ترافیکی در مسیر کبودراهنگ – شیرین سو ایجاد کرده بود.

پرورشی با اشاره به اینکه در محدوده مسیر شیرین سو گل و لای ناشی از بارندگی تا جاده پیش روی کرده بیان کرد: نیروهای راهداری به وسیله ماشین آلات جاده را از گل و لای پاک کرده اند.

وی در خصوص وضعیت گردنه ها با توجه به احتمال بارش برف خاطرنشان کرد: در گردنه های همه کسی بهار و آوج و سه گردنه دیگر نیز نیروهای راهداری همراه با تجهیزات و ماشین آلات به صورت آماده باش مستقر هستند.

پرورشی یادآور شد: هم اکنون ۲۸ گشت راهداری به صورت ۲۴ ساعته در راه های استان برای پیش گیری بارندگی مستقر هستند.

وی در پایان از هم استانی ها خواست با توجه به بارندگی ها با سرعت کم در جاده ها تردد کنند و وسیله نقلیه خود را مجهز به برف پاک کن و بخاری کنند.
انتهای پیام /ف

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=27960
  • دیدگاه‌ها برای آماده باش ۲۸ گشت راهداری در استان همدان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.