• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
5
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان خبر داد:

آماده‌باش نیروهای راهداری با آغاز بارش‌ها در همدان

  • کد خبر : 208018
  • 03 دی 1402 - 11:49
آماده‌باش نیروهای راهداری با آغاز بارش‌ها در همدان
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان با بیان اینکه در استان همدان ۳۵ گردنه برف‌گیر و صعب‌العبور وجود دارد، گفت: در همین نقاط راهدارخانه وجود دارد و نیروهای راهداری آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند.

مهرداد آهکی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری و تحلیلی«عصر همدان» با اشاره به اینکه پیش‌بینی‌های مناسبی برای مدیریت جاده‌ها در فصل زمستان شده است، گفت: همه نیروهای راهداری آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

وی با بیان اینکه استان همدان برف‌گیر است، افزود: در استان همدان ۳۵ گردنه برف‌گیر و صعب‌العبور است که در همین نقاط راهدارخانه وجود دارد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان، ادامه داد: بالغ بر ۳۵۰ وسیله نقلیه سبک، نیمه سنگین و سنگین در راهدارخانه‌ها مستقر کرده‌ایم.

آهکی با اشاره به حضور ۵۵۰ نفر نیرو در راهدارخانه‌ها، عنوان کرد: حدود ۹۰ هزار تُن شن و نمک آماده شده که در مواقع نیاز استفاده شوند.

وی با بیان اینکه در کل ۸۸۷ نقطه پر حادثه در کشور وجود دارد، گفت: ۱۰ استان در کشور بیش از ۵۰ نقطه حادثه‌خیز دارند که استان همدان با ۵۲ نقطه یکی از آن استان‌ها است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان، خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۲ مقرر بود حداقل ۲۱ نقطه حادثه‌خیز رفع شود که تا کنون ۱۰ نقطه رفع شده و ۱۰ نقطه در دست بهره برداری است و ۱۰ نقطه حادثه‌خیز دیگر نیز امسال رفع می‌شود

آهنگی با اشاره به اینکه در زمستان تمامی محورها و گردنه‌ها به صورت ویژه تحت پوشش هستند، افزود: سفرهای ایمنی در پیش خواهیم داشت و از رانندگان تقاضا داریم همه نکات ایمنی را رعایت کنند.

انتهای خبر/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=208018
  • دیدگاه‌ها برای آماده‌باش نیروهای راهداری با آغاز بارش‌ها در همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.