• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4

آفرود سواران دست از سر الوند بر نمی دارند/دعوت مجازی به آفرود سواری

  • کد خبر : 95800
  • 18 آذر 1399 - 9:15
آفرود سواران دست از سر الوند بر نمی دارند/دعوت مجازی به آفرود سواری

به تازگی با دعوت در فضای مجازی ۳۲ خودرو آفرودی به ارتفاعات قله یخچال همدان رفته اند، این وضع آیا خلاف دستورات دستگاه قضایی به دستگاه هایی اجرایی نیست؟ به گزارش عصر همدان، چندی پیش بود که حضور موتور کراس ها در منطقه چشمه #ملک همدان خبرساز شد و دادستان، فرمانده نیروی انتظامی، مدیر کل […]

به تازگی با دعوت در فضای مجازی ۳۲ خودرو آفرودی به ارتفاعات قله یخچال همدان رفته اند، این وضع آیا خلاف دستورات دستگاه قضایی به دستگاه هایی اجرایی نیست؟

به گزارش عصر همدان، چندی پیش بود که حضور موتور کراس ها در منطقه چشمه #ملک همدان خبرساز شد و دادستان، فرمانده نیروی انتظامی، مدیر کل ورزش و جوانان و مدیر کل منابع طبیعی همدان به آن واکنش نشان دادند و کمی از فعالیت آنان کاست.

اما به تازگی با دعوت در فضای مجازی ۳۲ خودرو آفرودی به ارتفاعات قله یخچال همدان رفته اند، این وضع آیا خلاف دستورات دستگاه قضایی به دستگاه هایی اجرایی نیست؟

خزایی، مدیر کل منابع طبیعی همدان از رصد ۱۱اکیپ گشت‌زنی در سراسر استان ازمراتع استان خبر داد و گفت: مادامی که عرصه‌ای به عنوان پیست در نظر گرفته نشود با موتور سواران و آفرودسواران برخورد می‌شود چراکه همدان از نظر پوشش گیاهی در وضعیت خوبی قرار دارد.

وی تصریح کرد: آفرودسواران جایگاهی در منابع طبیعی ندارند و در حد امکان رصد و پایش در ارتباط با جلوگیری از ورود آنها به طبعیت صورت می‌گیرد از همین رو باید جایگاهی به عنوان پیست برای این ورزش در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=95800
  • دیدگاه‌ها برای آفرود سواران دست از سر الوند بر نمی دارند/دعوت مجازی به آفرود سواری بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.