• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1

آغاز طرح نظارتی ویژه نوروز در همدان / هدف، سالم سازی فضای کسب و کار و نظارت بر سیستم توزیع کالا است

  • کد خبر : 52431
  • 14 اسفند 1398 - 12:08
آغاز طرح نظارتی ویژه نوروز در همدان / هدف، سالم سازی فضای کسب و کار و نظارت بر سیستم توزیع کالا است

علیرضا حسن پور گفت: طرح نظارتی ویژه نوروز از دهم اسفندماه توسط تعزیرات حکومتی استان کلید خورد و تا ۱۵ فروردین ماه سال ۹۹ ادامه خواه داشت. مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان در گفت‌ و‌گو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به آغاز طرح نظارتی ویژه نوروز در استان از دهم اسفندماه، اظهار کرد: اجرای […]

علیرضا حسن پور گفت: طرح نظارتی ویژه نوروز از دهم اسفندماه توسط تعزیرات حکومتی استان کلید خورد و تا ۱۵ فروردین ماه سال ۹۹ ادامه خواه داشت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان در گفت‌ و‌گو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به آغاز طرح نظارتی ویژه نوروز در استان از دهم اسفندماه، اظهار کرد: اجرای این طرح آغاز شده و تا ۱۵ فروردین‌ماه سال ۹۹ در سراسر استان با همکاری سایر دستگاه‌ها ادامه خواهد داشت.

وی به اهداف اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز اشاره کرد و گفت: حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه در برابر متخلفان اقتصادی، سالم سازی فضای کسب و کار و نظارت بر سیستم توزیع کالا و خدمات از جمله اهداف است.

حسن پور بیان کرد: نظارت موثر و کارآمد در حوزه خدمات و ملزومات بهداشتی و درمانی به ویژه ملزومات مرتبط با بیماری کرونا و حضور موثر و استفاده از تمام ظرفیت‌های تعزیرات حکومتی در برخورد با گرانفروشی ، تقلّب و امتناع از عرضه کالا از دیگر اهداف اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز است.

وی به فعالیت اکیپ‌های نظارتی تعزیرات در شهرستان‌ها اشاره کرد و افزود: ۲ اکیپ در اداره کل تعزیرات و ۷ اکیپ در شهرستان‌ها درروزهای تعطیل از ساعت ۱۰ تا ۱۴ و روزهای عادی در شیفت عصر از ساعت ۱۶ تا ۲۰ آماده خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان در پایان خواستار ارسال گزارش تخلفات احتمالی اصناف از سوی شهروندان شد و تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده تخلف از سوی واحدهای صنفی می‌توانند موارد را از طریق تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، تلفن گویای ۱۲۴ و سامانه www.124.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت و تارنمای t135.ir گزارش کنند.

انتهای پیام/ذ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=52431
  • دیدگاه‌ها برای آغاز طرح نظارتی ویژه نوروز در همدان / هدف، سالم سازی فضای کسب و کار و نظارت بر سیستم توزیع کالا است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.