• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
4

آغاز طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان کبودراهنگ

  • کد خبر : 94764
  • 10 آذر 1399 - 15:11
آغاز طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان کبودراهنگ

طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در راستای مدیریت و کنترل اپیدمی کرونا با محوریت محله و خانواده در قالب ۱۸ بلوک و ۱۴۰ محله برگزار می شود. به گزارش عصر همدان، سرهنگ محمود بداغی فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ در جلسه ستاد کرونا شهرستان کبودراهنگ با اشاره به طرح شهید سلیمانی اظهار کرد: در این طرح […]

طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در راستای مدیریت و کنترل اپیدمی کرونا با محوریت محله و خانواده در قالب ۱۸ بلوک و ۱۴۰ محله برگزار می شود.

به گزارش عصر همدان، سرهنگ محمود بداغی فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ در جلسه ستاد کرونا شهرستان کبودراهنگ با اشاره به طرح شهید سلیمانی اظهار کرد: در این طرح افراد بیمار و ارتباط گیرندگان با آن ها شناسایی و با توجه به شرایط موجود در نقاهتگاه های از پیش تعیین شده قرنطینه و با استفاده از ظرفیت هر خانه یک پایگاه سلامت اجرا می شود .

وی افزود: هدف از اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی مدیریت و کنترل اپیدمی کرونا از طریق مشارکت مردمی، هماهنگی بین بخشی و بهره گیری از کمک نیروهای بسیجی و داوطلب مردمی است.

بداغی شهید حاج قاسم سلیمانی را فاتح میدان های سخت دانست واظهار امیدواری کرد:شهید سلیمانی با اتکا به قدرت الهی و امید به خداوند فاتح میدان های سخت بود و با همین عنصر اعتقاد و امید داعش را به زانو درآورد و من مطمئنم به برکت نام مبارک این شهید و به مدد الهی کرونا را شکست خواهیم داد.

دکتر علی احمدی رئیس شبکه بهداشت شهرستان کبودراهنگ در ادامه با اشاره به دلایل افزایش بیماران کرونایی در سطح کشور گفت : یکی از دلایل افزایش بیمای کوید ۱۹ نبود توان لازم برای رعایت قرنطینه های خانوادگی است که طرح شهید سلیمانی در راستای همین موضوع اجرایی خواهد شد.

وی افزود: این طرح با ارائه خدمات و مراقبت های اولیه بهداشتی،شناسایی به موقع بیماری و مراقبت از گروه های در معرض خطر با فرد بیمار و ارتقاء کیفیت بهداشتی درمانی سیاست گذاری و با مشارکت وزارت بهداشت و بسیج اجرایی خواهد شد.

حجت الله مهدوی فرماندار شهرستان کبودراهنگ با حمایت کامل از این طرح عنوان کرد:کلیه نهادهای دولتی و ادارات شهرستان موظف به همکاری همه جانبه با طرح شهید سلیمانی هستند.

مهدوی در انتها با اشاره به شرایط شهرستان در خصوص ابتلا به کرونا خاطر نشان کرد: طرح بسیج همگانی در راستای مبارزه با بیماری کرونا و اجرای تمامی دستورات ستاد ملی کرونا تا ریشه کن شدن کامل این بیماری در شهرستان اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ر

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=94764
  • دیدگاه‌ها برای آغاز طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان کبودراهنگ بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.