• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
7

آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی فصل پاییز کانون از ۸ مهر

  • کد خبر : 198518
  • 06 مهر 1402 - 8:00
آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی فصل پاییز کانون از ۸ مهر
ثبت‌نام دوره‌های مجازی در دو بخش استانی و ملی فصل پاییز ۱۴۰۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۸ مهر آغاز می‌شود.

به گزارش عصر همدان؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، معصومه ابراهیمی‌هژیر مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در خصوص ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی فصل پاییز گفت: کارگاه‌های فصل پاییز شامل گروه‌های سنی «نوباوه» ۴ سال به بالا، «نوخوان» ۷ سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا است.

وی افزود: نقاشی، خوش‌نویسی تحریری، نوشتن خلاق، عروسک‌سازی، انیمیشن، نمایش عروسکی، پاپیه ماشه، نجوم، زیست‌شناسی، بازی‌ و سرگرمی، قصه‌گویی، شبه قالی، تصویرسازی، کاردستی، سفال، کلاژ، اریگامی، نقالی و… از جمله کارگاه‌های فصل پاییز است که در سطح‌های مقدماتی و پیشرفته برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری تصریح کرد: کودکان و نوجوانان برای شرکت در این کارگاه‌ها از روز ۸ تا ۱۴ مهر می‌توانند به پایگاه مجازی کانون به نشانی www.kpf.ir مراجعه کرده و وارد بخش آموزش‌‎های مجازی شده و در کارگاه‌های مورد نظر خود ثبت‌نام کنند.

وی ادامه داد: این کارگاه‌ها به دو صورت برخط (آنلاین) و بدون محدودیت زمان (آفلاین) برگزار می‌شود و زمان شروع این کارگاه‌ها از روز ۱۵ مهر تا آذر ۱۴۰۲ تعیین شده است.

ابراهیمی‌هژیر خاطرنشان کرد: برگزاری هشت فعالیت عمومی چون معرفی کتاب، معرفی شخصیت، معرفی مکان، معرفی زمان، روخوانی کتاب و … رایگان جز فعالیت‌های اصلی کانون است که علاقمندان می‌توانند با عضویت در کتابخانه از این فعالیت‌های رایگان بهره‌مند شوند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=198518
  • دیدگاه‌ها برای آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی فصل پاییز کانون از ۸ مهر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.