• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
3

آغاز تولید ۶۰ هزار ماسک صلواتی در تویسرکان

  • کد خبر : 52781
  • 14 اسفند 1398 - 20:23
آغاز تولید ۶۰ هزار ماسک صلواتی در تویسرکان

این روزها در حالی که برخی محتکران در آب گل آلود شده کرونا جولان می دهند، هستند تولیدکنندگانی که تنها برای رضای خدا و جلوگیری از شیوع این بیماری در جامعه، با بالا زدن آستین های غیرت به صورت صلواتی ماسک تولید کرده و بین مردم توزیع می کنند. به گزارش عصر همدان؛ در حدود […]

این روزها در حالی که برخی محتکران در آب گل آلود شده کرونا جولان می دهند، هستند تولیدکنندگانی که تنها برای رضای خدا و جلوگیری از شیوع این بیماری در جامعه، با بالا زدن آستین های غیرت به صورت صلواتی ماسک تولید کرده و بین مردم توزیع می کنند.

به گزارش عصر همدان؛ در حدود ۱۷ روزی می شود که به صورت رسمی مناطق قابل توجهی از کشورمان با کرونا ویروس جدید دسته و پنجه نرم می کند. شیوع ویروسی که می گویند دست ساز امریکا است.

دستان سیاهِ محتکرانِ دستکش و ماسک، عیان شده است

اما در این میان تعدادی محتکر داخلی بی توجه به شرایط خاص جامعه و حتی بی توجه به خانواده های خود که در معرض ابتلا به این بیماری قرار دارند، دستان بی هویت و بی غیرتی خود را نسبت به هم وطنانشان رو کرده اند و دست به احتکار تجهیزات حفاظت فردی عادی از جمله ماسک و دستکش زده اند.جواب این محتکران بماند با وجدان خودشان و قانون.

با این حال و با وجود جولان سودجویان و محتکران، هستند افراد خیری که برای آسایش مردم هزینه می دهند و ماسک خریداری کرده و به صورت رایگان بین جامعه هدف توزیع می کنند.

گاهی هم تولیدکنندگانی پیدا می شوند که تعدای از خطوط تولیدی کارخانه هایشان را برای تأمین ماسک مورد نیاز جامعه اختصاص داده اند، از جمله این تولیدکنندگان نمونه می توان به کارخانه نوین پوشش در شهرستان تویسرکان اشاره کرد.

آغاز تولید ۶۰ هزار ماسک صلواتی در تویسرکان

« کرامت پرتوی فر» یکی ازمدیران این کارخانه در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ گفت: سابق بر این در کارخانه ما، ماسک تولید نمی شد، اما با توجه به شرایط اضطرار جامعه و شیوع بیماری کرونا برای آنکه دست سودجویان کوتاه شود و تا حدودی نگرانی مردم کاهش یابد، تصمیم گرفتیم بخشی از خط تولیدی را به سمت تهیه ماسک هدایت کنیم.

وی اظهار کرد: در این تصمیم گیری شبکه بهداشت و درمان تویسرکان ما را یاری کرده تا ماسک های تولید شده پس از استریل شدن توسط این شبکه به طور رایگان و صلواتی هم در اختیار بیمارستان و هم در اختیار مردم این شهرستان قرار گیرد.

این تولیده کننده تویسرکانی با بیان اینکه در حال حاضر روزانه هزار ماسک در این کارخانه تولید می شود، افزود: بنا داریم در یکی دو روز آینده بخش های دیگری از خط تولید کارخانه و نیروهای آن بخش ها را برای تولید ماسک به خط بیاوریم تا بتوانیم تولید روزانه را افزایش دهیم.

پرتوی فر تصریح کرد: بنابراین طبق وعده داده شده در روزهای آتی می توانیم ۶۰ هزار ماسک تولید کرده و در اختیار جامعه هدف قرار دهیم و البته برای توزیع ماسک بین مردم از افراد معتمد و مطمئن کمک می گیریم تا ماسک ها به دست خود مردم برسد.

وی همچنین عنوان کرد: هم تأمین مواد اولیه و هم فعالیت نیروهای این مجموعه در هر سطحی برای تولید ماسک به صورت صلواتی است تا به یاری خدا با تهیه این محصول، کمی از دغدغه مردم در این شرایط خاص برطرف شود.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=52781
  • دیدگاه‌ها برای آغاز تولید ۶۰ هزار ماسک صلواتی در تویسرکان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.