• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2
کارشناس هواشناسی استان همدان:

آسمان همدان به استقبال باران بهاری می‌رود

  • کد خبر : 214213
  • 21 فروردین 1403 - 17:24
آسمان همدان به استقبال باران بهاری می‌رود
کارشناس هواشناسی استان همدان با بیان اینکه در ساعاتی از امشب و فردا بارش باران را در اکثر نقاط استان همدان خواهیم داشت، گفت: با توجه به شدت بارش‌ها از بعدازظهر فردا، احتمال آبگرفتگی معابر نیز وجود دارد.

محمد حسن باقری‌شکیب در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری و تحلیلی «عصر همدان» با اشاره به آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی، گفت: امروز عمدتا آسمان تا قسمتی ابری است و از بعدازظهر افزایش ابر و وزش موقت باد را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه از امشب سامانه بارشی از مناطق غربی در استان همدان فعال می‌شوند، افزود: در ساعاتی از امشب و فردا بارش باران را در اکثر نقاط استان همدان خواهیم داشت.

این کارشناس هواشناسی استان همدان تصریح کرد: شدت بارش‌ها برای ساعاتی از بعدازظهر فردا و همچنین فردا شب پیش‌بینی می‌شود.

باقری‌شکیب خاطرنشان کرد: بارش‌ها موجب آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیرها خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه احتمال رعد و برق و بارش تگرگ در استان همدان وجود دارد، گفت: روز پنج‌شنبه در ساعاتی از بعدازظهر احتمال رگبار باران وجود خواهد داشت.

این کارشناس هواشناسی استان همدان با بیان اینکه روز جمعه انتظار بارش قابل توجهی در استان نداریم، افزود: از شنبه هفته آینده شاهد رگبار باران بهاری خصوصا در ساعاتی از بعدازظهر داریم.

باقری‌شکیب ادامه داد: از نظر تغییرات دمایی از فردا تا پایان هفته دماهای روزانه بین چهار تا ۶ درجه نسبت به امروز خنک‌تر می‌شود.

وی با بیان اینکه صبح جمعه دمای کمینه در استان به نزدیک صفر درجه می‌رسد، عنوان کرد: روز گذشته بیشینه دما از نهاوند، قهاوند و فامنین با ۲۲ درجه سلسیوس گزارش شد.

این کارشناس هواشناسی استان همدان در پایان با اشاره به اینکه صبح امروز دمای کمینه از شهرستان‌های بهار و شیرین سو با چهار درجه گزارش شد، افزود: دمای هوا در شهر همدان نیز طی ۲۴ ساعته گذشته بین ۲۰ و پنج درجه در نوسان بوده است.

انتهای پیام/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=214213
  • دیدگاه‌ها برای آسمان همدان به استقبال باران بهاری می‌رود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.