• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
1

آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا برگزار می‌شود

  • کد خبر : 10229
  • 24 تیر 1398 - 23:30
آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا برگزار می‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا گفت: طبق آزمونی، نیروهای قراردادی و شرکتی جدید برای دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا جذب خواهند شد. به گزارش عصر همدان، بهروز رحیمی در گفتگو با ایسنا، منطقه همدان، افزود: آزمون قراردادی برای پذیرش ۹۶ نفر برای سرایداری و نگهبانی مراکز بهداشتی، درمانی روستایی و […]

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا گفت: طبق آزمونی، نیروهای قراردادی و شرکتی جدید برای دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا جذب خواهند شد.

به گزارش عصر همدان، بهروز رحیمی در گفتگو با ایسنا، منطقه همدان، افزود: آزمون قراردادی برای پذیرش ۹۶ نفر برای سرایداری و نگهبانی مراکز بهداشتی، درمانی روستایی و ۳۰ نفر انتظامات برای مراکز بهداشتی شهری و بیمارستان ها برگزار می شود.

وی ادامه داد: در آزمون فوق هیچ محدودیت و سختگیری برای جذب نیروهای استخدامی لحاظ نشده اما برای شغل سرایداری، سکونت در روستا و تأهل از شروط اصلی آزمون است.
رحیمی با بیان اینکه علاوه بر مشاغل مذکور، ۱۵ نفر نیز حسابدار جذب دانشگاه علوم پزشکی خواهند شد، اظهار کرد: آزمون کتبی و مصاحبه برای پذیرفته شدگان رشته حسابداری و آزمون عملی از داوطلبان انتظامات گرفته خواهد شد.
وی عنوان کرد: در دوره های قبل نیروهای شرکتی توسط خود پیمانکار انتخاب و به کار گمارده می شد که با برگزاری آزمون، افرادی که دارای توانایی بیشتری نیز هستند، از فرصت استخدام بهره مند خواهند شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا اضافه کرد: در یک ماه آینده نیز آزمون بزرگ نیروهای بهداشتی و درمانی در قالب جذب وزارت بهداشت برگزار می شود که تا کنون سهمیه استان همدان مشخص نشده است.
وی تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی در سال های ۹۷ و ۹۸ تعداد ۷۲۴ نفر بازنشسته دارد که با خروج این میزان نیرو، حجم زیادی از کارمندان خارج خواهند شد که تأمین این تعداد نیرو برای ما بسیار سنگین خواهد بود.
رحیمی با بیان اینکه تمرکز ما توجه به مناطق محروم و روستایی است، تأکید کرد: همه موارد استخدامی دانشگاه علوم پزشکی تابع قوانین استخدامی کشور بوده و سهمیه های خانواده های شهدا و جانبازان نیز براساس موارد قانونی درنظر گرفته شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا در پایان با بیان اینکه ثبت نام آزمون از ۲۲ تیرماه آغاز شده است، یادآور شد: درگاه دانشگاه علوم پزشکی بهترین و معتبرترین سایت برای ثبت نام داوطلبان خواهد بود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=10229
  • دیدگاه‌ها برای آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا برگزار می‌شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.