• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
1

آزادی ۲۴۴ زندانی جرائم غیرعمد از ابتدای امسال تاکنون

  • کد خبر : 51758
  • 10 اسفند 1398 - 11:42
آزادی ۲۴۴ زندانی جرائم غیرعمد از ابتدای امسال تاکنون

یدالله روحانی‌منش از آزادی ۲۴۴ زندانی جرائم غیرعمد از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت: امسال جرائم ریالی مالی زندانیان آزاد شده از بند افزایش یافته است. مدیرعامل ستاد دیه استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان اظهار کرد: برای پایان امسال و با آغاز سال جدید ستاد دیه استان همدان در نظر […]

یدالله روحانی‌منش از آزادی ۲۴۴ زندانی جرائم غیرعمد از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت: امسال جرائم ریالی مالی زندانیان آزاد شده از بند افزایش یافته است.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان اظهار کرد: برای پایان امسال و با آغاز سال جدید ستاد دیه استان همدان در نظر دارد با کمک خیرین و موسسات خیریه ۳۰ تا ۴۰ نفر از محکومان مالی را از زندان آزاد کنند.

وی با بیان اینکه محکومیت زندانیان ستاد دیه مالی و جزو جرایم غیر عمد است، افزود: امسال قرار بر این است که با کمک اصحاب رسانه استان ۳ تا ۴ نفر از این زندانیان آزاد شوند.

روحانی‌منش ادامه داد: برای عید امسال سیاست ستاد دیه استان این است که زنان در بند جرایم غیرعمد در اولویت آزادی قرار گیرند.

وی در خصوص آمار زندانیان رها شده غیرعمد از ابتدای امسال تاکنون در استان همدان نیز خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۲۴۴ نفر از زندانیان غیرعمد با کمک مردم خیر و نوع دوست همدان آزاد شده‌اند.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان با اشاره به اینکه امسال جرائم ریالی مالی زندانیان آزاد شده از بند افزایش داشته است، تصریح کرد: سال گذشته مجموع بدهکاری زندانیان آزاد شده در طول سال به ۳ یا ۴ میلیارد تومان می‌رسید اما امسال این رقم به ۳۴ میلیارد تومان تاکنون رسیده است.

روحانی منش در پایان افزود: شماره حساب‌های ۰۱۰۶۳۲۹۵۵۵۰۰۱ سیبا بانک ملی، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۳۰۷۱۲ بانک ملی، شماره حساب جام بانک ملت ۲۰۳۰۳۰۳۰۳۷ و شماره کارت بانک ملت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۵۱۸۴ به نام ستاد دیه استان همدان آماده دریافت کمک‌های مردمی افراد نیکوکار است.

انتهای پیام/ف

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=51758
  • دیدگاه‌ها برای آزادی ۲۴۴ زندانی جرائم غیرعمد از ابتدای امسال تاکنون بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.