• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
2
ملایر در شوک مناظره جنجالی:

آزادی‌خواه و آزادبخت: از آغوش تا اتهامات تند

  • کد خبر : 212188
  • 09 اسفند 1402 - 21:31
آزادی‌خواه و آزادبخت: از آغوش تا اتهامات تند
مناظره دو کاندیدای مجلس شورای اسلامی به همت بسیج دانشجویی در دانشکده علوم قرآنی برگزار شد و حواشی آن از متن مناظره بسیار پر زنگ تر بود.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ صبح امروز و در آخرین روز تبلیغات داوطلبین دوازدهمین دوره مجلسی شورای اسلامی حوزه انتخابیه ملایر مناظره دو کاندیدا و به همت بسیج دانشجویی شهرستان ملایر در دانشکده علوم قرآنی برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احد آزادی‌خواه و مصطفی آزادبخت به‌عنوان دو طرف منظره در این مراسم حضور داشتند و از همان ابتدا و پس از مطرح‌شدن سؤال نخست مجری حواشی آغاز شد.

هر چند مشخص بود که همراهان دو کاندیدا در مراسم حضور دارند و بعد پاسخ‌های دو داوطلب به سؤال‌های مجری با کف و سوت او را همراهی می‌کردند. نخست ۵ سؤال از هر کاندیدا پرسیده شد که هر کدام از کاندیداها به این سؤالات پاسخ دادند.

کاندیداهای محترم، هر کدام خود را معرفی و توضیح کوتاهی دررابطه‌با سبقه کاری خود داشته باشند. این نخستین سؤالی بود که با پاسخ آزادی‌خواه آغاز شد و سپس مصطفی آزادبخت به سؤال پاسخ داد.

باتوجه‌به مسئولیت داشتن هر دو فرد در این شهر، در ابتدا کارنامه و سپس برنامه خود را برای اشتغال جوانان بفرمایند. چه ویژگی در خود دیده‌اید که کاندید شدید؟ وجه تمایز شما از نظر خودتان با دیگر کاندیداها چیست؟ در حال حاضر مهم‌ترین مسئلهٔ شهر چیست و برنامه خود را برای آن موضوع مطرح کنید. ۴ دقیقه برای جمع‌بندی یا نقد مطالب طرف مقابل

سؤال نخست به ترتیب ۴ سؤال دیگر از کاندیداها پرسیده شد؛ اما بیش از آنکه دو کاندیدا به سؤالات پاسخ دهند بیشتر به دنبال ایجاد چالش برای یکدیگر بودند و به سؤالات پاسخی کوتاه و از طرف مقابل سؤالات خود را می‌پرسیدند و به یکدیگر پاسخ می‌دادند.

اما آنچه که بیشتر مناظره صبح امروز را با جنجال همراه کرد از طرف حضار یا همان طرفداران دو کاندیدا بود و کار را حتی در برهه‌ای با درگیری و زدوخورد طرفداران دو کاندیدا همراه کرد که در مقطعی نیز مجری به دنبال تعطیل‌کردن مناظره بود.

پس از سؤالات مجری سؤالات حضار از دو نماینده پرسیده شد که همچنان طرفداران دو کاندیدا با یکدیگر رفتاری پرخاشگرانه داشتند و هر دو کاندیدا هر بار با نیش و کنایه از طرفداران درخواست رعایت نظم را داشتند.

غیربومی بودن آزادبخت چالشی بود که آزادبخت در پاسخ به آن گفت من زاده کوهدشت هستم؛ اما شخصیت من در ملایر شکل‌گرفته است.

یک روز خانواده خود را به ملایر نیاوردید، افراد زیادی غیر ملایری منطقه گرفتند، کسی را معاون کردید که بندانگشتش بسیاری از جوانان ملایر به آن می‌ارزید از دیگر سؤالات چالشی بود که از آزادبخت پرسیده شد.

از تا استخدام معلمان لرستانی تا کشیده‌شدن پای احمدی‌نژاد و دستگیری بسیجی ملایری از چالش‌های دیگر این مناظره بود.

آزادبخت در این مناظره عنوان کرد خود احمدی‌نژاد من را به‌عنوان فرماندار ملایر جابه‌جا کرد.

رفاقت تا درگیری، از تراکتور تا احمدی‌نژاد!

حواله تراکتور صادر شده به نام مادر آزادی‌خواه نیز در این مناظره مطرح شد و آزادی‌خواه در پاسخ به این سؤال با روکردن چندین سند عنوان کرد که پدر من نیز همانند دیگر افراد سال‌های پیش درخواست خرید تراکتور را داشته است.

برخی برای انقلاب هزینه کردند و برخی از نرمی انقلاب خوردند این بخشی از صحبت‌های یکی از آزادبخت بود که با واکنش آزادی‌خواه همراه بود.

با این لباس دروغ گفتن شرم‌آور است، صداقت تنها راه نجات است، من یک سرباز حرفه‌ای نظام هستم، به‌صورت داوطلبانه تمام آرایم صورت شفاف بارگذاری کرده‌ام، زمانی که نیاز بود ما خون دادیم، اگر جبهه رفتم نباید منت بگذارم، برخی از نرمی انقلاب خوردند حرف درستی نیست، آقای آزادی‌خواه فرافکنی را خوب یادگرفتن‌اند، شما و خانواده برای انقلاب چه داده‌اید، نقطه‌ضعفی رادار آزادبخت پیدا نکردند می‌خواهند بحث بومی و غیربومی را مطرح می‌کنند، اتوبوسی از جای دیگر مسئول نیاوردید، گاف‌های احمدی‌نژاد، من برای فرماندار شدن آقای آزادبخت مانع‌زدایی کردم، قاتلان شهید نظری را همچون بعثی‌ها می‌دانم، شما از جانباز دفاع می‌کنید من خودم جانبازم، کسی که شعار می‌دهد را به کسی که عمل می‌کند فرق می‌کند از جمله کلیدواژه‌های این مناظره جنجالی بود.
در انتها هم دو کاندیدا یکدیگر را بغل کردند و عنوان کردند که از گذشته با هم دوست بوده و صحبت‌های مطرح شده در راستای ایجاد شور انتخاباتی است.

انتهای خبر/ گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=212188
  • دیدگاه‌ها برای آزادی‌خواه و آزادبخت: از آغوش تا اتهامات تند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.