• امروز : یکشنبه - ۶ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 26 May - 2024
2

آرمان های انقلاب اسلامی باید برای نسل جوان به درستی تبیین شود

  • کد خبر : 99819
  • 23 دی 1399 - 8:38
آرمان های انقلاب اسلامی باید برای نسل جوان به درستی تبیین شود

آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی گفت: آرمان های انقلاب اسلامی باید برای نسل جوان به درستی تبیین شود. به گزارش عصر همدان، در ایام دهه مبارک فجر رویکرد اصلی باید تبیین دستاوردهای انقلاب و معرفی هویت اصلی جمهوری اسلامی برای آگاهی بخشی به جوانان و نوجوانان باشد در ایام دهه مبارک فجر رویکرد اصلی […]

آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی گفت: آرمان های انقلاب اسلامی باید برای نسل جوان به درستی تبیین شود.

به گزارش عصر همدان، در ایام دهه مبارک فجر رویکرد اصلی باید تبیین دستاوردهای انقلاب و معرفی هویت اصلی جمهوری اسلامی برای آگاهی بخشی به جوانان و نوجوانان باشد در ایام دهه مبارک فجر رویکرد اصلی باید تبیین دستاوردهای انقلاب و معرفی هویت اصلی جمهوری اسلامی برای آگاهی بخشی به جوانان و نوجوانان باشد.

آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر همدان طی جلسه ای که روز یک شنبه در ستاد بزرگداشت دهه فجر استان برگزار شد گفت: بزرگداشت ایام الله دهه فجر یکی از مظاهر تعظیم شعائر است و اظهار کرد: در این مسیر نیاز داریم قلب ملت را با این حقیقت سیاسی، فرهنگی همراه کنیم چرا که اگر قلب همراه نباشد، فعالیت‌های صورت گرفته نیز چندان ثمری نخواهند داشت.

وی با بیان اینکه در ایام دهه مبارک فجررویکرد اصلی باید تبیین دستاوردهای انقلاب و معرفی هویت اصلی جمهوری اسلامی برای آگاهی بخشی به جوانان و نوجوانان باشد افزود: در ایام دهه مبارک فجررویکرد اصلی باید تبیین دستاوردهای انقلاب و معرفی هویت اصلی جمهوری اسلامی برای آگاهی بخشی به جوانان و نوجوانان باشد

امام جمعه شهر همدان با بیان اینکه جوانان و نوجوانان امروز کشور نسبت به عملکردها و همچنین میزان آگاهی از دستاوردها و موفقیت‌های نظام براساس اهداف و شعارهای انقلاب اسلامی این تفکر و انقلاب را قضاوت می کنند، بر لزوم تبیین آرمان های مقدس انقلاب فارغ از برخی عملکردها برای نسل نوجوان تاکید کرد و افزود: اگر نتوانیم هویت واقعی جمهوری اسلامی را برای نسل جدید تبیین کنیم، برخی اشتباهات موجود را به پای انقلاب و نظام اسلامی می گذارند.

آیت الله شعبانی بیان کرد: بهترین تاثیرتفکیک خطاها و اشتباهات موجود از اصل انقلاب، این است که نسل جوان با انقلاب به تقابل نمی پردازد بلکه در مسیر درست و برای رفع کمبود ها و خطا ها قدم بر می دارد.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال آن است تا بگوید ما به اشتباه انقلاب کردیم تشریح کرد: نسل جوان باید بداند که انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل، روحانیت و نیروهای انقلابی در مسیری درست شکل گرفت تا از پیش رفت شبهه ها و جنگ های رسانه ای جلوگیری به عمل آید.

امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه اصل حرکت مردم و انقلاب موضوع و مسیر درستی بوده و اگر خطایی وجود دارد در عملکردهایی است که باید اصلاح شود. خاطر نشان کرد: هویت جمهوری اسلامی به معنای واقعی کلمه بهترین تئوری در عرصه سیاست ورزی است دشمن قصد دارد دستاوردهای ارزشمند و والای انقلاب اسلامی را انکار کند که تلاش برای مقابله با این توطئه باید مورد توجه مسئولان باشد.

انتهای پیام/رض

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=99819
  • دیدگاه‌ها برای آرمان های انقلاب اسلامی باید برای نسل جوان به درستی تبیین شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.