• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
7

آتش‌سوزی گسترده در کارخانه کارتن‌سازی در شهرک بهاران همدان

  • کد خبر : 195581
  • 09 شهریور 1402 - 12:00
آتش‌سوزی گسترده در کارخانه کارتن‌سازی در شهرک بهاران همدان
رئیس سازمان آتش‎نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان از حریق گسترده در یک کارخانه کارتن‌سازی در شهرک صنعتی بهاران خبر داد و گفت: این حریق بیش از ۱۰ ساعت به طول انجامید و در ساعت ۴ بامداد پنجشنبه نهم شهریور ماه مهار شد.

به گزارش عصر همدان؛ سید صادق پورسینا با اعلام اینکه این حریق حوالی ساعت ۱۷ و ۳۵ دقیقه عصر روز چهارشنبه به آتش‌نشانی همدان اعلام شد، اظهار کرد: در شهرک صنعتی بهاران یک شرکت کارتن‌سازی دچار آتش سوزی شده بود که بلافاصله نیروهای آتش‌نشانی همدان به این محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: یک ایستگاه آتش‌نشانی در شهرک مستقر است که به محل حادثه اعزام شده بود همچنین نیروهای آتش نشانی شهر بهار ،لاله جین ،صالح آباد و مریانج با چندین دستگاه خودروی آتش‌نشانی به این محل اعزام شده بودند.

پورسینا با اشاره به اینکه تعداد زیادی نیروی آتش نشان به این حادثه اعزام شده بودند ، بیان کرد: این حریق بیش از ۱۰ ساعت به طول انجامید و در ساعت ۴ بامداد پنجشنبه نهم شهریور ماه حریق مهار شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان با اعلام اینکه هنوز برآورد خسارت کارشناسی نشده است، گفت: حریق گستردگی زیادی داشت و به دلیل اینکه در محوطه انبار کارخانه کارتن‌سازی رخ داد، حجم زیادی داشت و این حادثه ۹ مصدوم در پی داشت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=195581
  • دیدگاه‌ها برای آتش‌سوزی گسترده در کارخانه کارتن‌سازی در شهرک بهاران همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.