• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
3
خردادماه سال آینده

پست برق ۶۳ کیلوواتی عبدالرحیم به بهره‌برادری می‌رسد

  • کد خبر : 2631
  • 19 آبان 1397 - 6:09
پست برق ۶۳ کیلوواتی عبدالرحیم به بهره‌برادری می‌رسد

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: پست برق ۶۳ کیلوواتی عبدالرحیم با ۲۵ میلیارد تومان خردادماه سال آینده به بهره‌برادری می‌رسد.

به گزارش عصر همدان، امیر خجسته ظهر در جمع مردم روستای عبدالرحیم قهاوند اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده و مشارکت بنیاد مستضعفان قرار شد با احداث گاوداری ۶ هزار راسی با هدف بزرگی چون اشتغالزایی، قهاوند به یکی از بزرگترین قطب‌های دامپروری کشور تبدیل شود.

وی با اشاره به دعوت و حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در منطقه قهاوند افزود: با موافقت وزیر و معاون وزیر راه و شهرسازی اعتباری به مبلغ ۵ میلیارد تومان برای عملیات تعریض جاده میلاجرد- عبدالرحیم تخصیص یافت.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه تعریض جاده عبدالرحیم – سیاه‌کمر یکی از آرزوهای دیرینه مردم این منطقه بوده و هست بیان کرد: عملیات مطالعاتی این مسیر در جهت تسهیل در تردد مردم آغاز شده و به زودی عملیات اجرایی آن نیز کلید خواهد خورد.

وی تصریح کرد: با توجه به پیگیری‌های انجام شده از سال ۹۲ تاکنون پست برق روستای عبدالرحیم با اعتبار ۲۵ میلیاردی خردادماه سال آینده به منظور بهبود وضعیت خدمت‌رسانی به مشترکین به بهره‌برادری خواهد رسید.

خجسته عنوان کرد: اقدامات عملیاتی خوبی هم برای محور ۱۲ کیلومتری تا پل قره‌چای- راهجرد در نظر گرفته شده و عملیات اجرایی تعریض این محور هم به زودی انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه وظیفه اصلی مسولان سرلوحه قرار دادن راه ائمه معصومین(ع) در مبارزه و مقابله با فساد بوده و برپایی عدالت اجتماعی است گفت: ظلم‌ستیزی و فسادستیزی در اندیشه و سیره ائمه معصومین بود و مسئولان بایستی در عمل پرچم مبارزه با فساد را بالا بگیرند زیرا سکوت در مقابل فساد و ظلم بیانگر مشارکت با مفسدین است

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=2631
  • دیدگاه‌ها برای پست برق ۶۳ کیلوواتی عبدالرحیم به بهره‌برادری می‌رسد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.