• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
2
نماینده اسدآباد:

کارخانه کاغذسنگ ۲۰۰ اسدآبادی را شاغل می‌کند

  • کد خبر : 1106
  • 27 مرداد 1397 - 10:53
کارخانه کاغذسنگ ۲۰۰ اسدآبادی را شاغل می‌کند

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی از احداث کارخانه کاغذ سنگ در این شهرستان خبر داد و گفت: این کارخانه کاغذ سنگی با سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیارد تومان و ظرفیت ۲۰ هزار تن با مشارکت بخش دولتی و خصوصی در شهرک صنعتی شهرستان احداث می‌شود.

به گزارش عصر همدان، اکبر رنجبرزاده در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان اسدآباد، اشتغالزایی مستقیم این کارخانه را پس از افتتاح و بهره‌برادری ۲۰۰ نفر برشمرد و افزود: احداث کارخانه کاغذ در شهرستان اسدآباد از نقش موثری در حفظ محیط زیست و جلوگیری از قطع درختان خواهد داشت البته این طرح فعلا در مر حله طرح توجیهی و جانمایی در راستای احداث در شهرک صنعتی شهرستان است.
وی با بیان اینکه طرح کارخانه کاغذسازی شهرستان اسدآباد تولید کاغذ از سنگ خواهد بود، خاطرنشان کرد: پروژه تولید کاغذ از سنگ تحولی شگرف در تولید کاغذ به عنوان فناوری جدید در عصر مدرن، دوستدار محیط زیست بوده و باعث کاهش بسیار زیاد مصرف انرژی شده و از نظر اقتصادی ۱۰۰ درصد قابل بازیافت است.
رنجبرزاده اضافه کرد: کاغذ سنگ که با اسامی دیگری مثل کاغذ سنگی، کاغذ آهک یا کاغذ معدنی نیز شناخته می‌شود، نسل جدیدی از کاغذ است که در سال‌های اخیر توسط محققان اختراع شده و ماده اولیه این کاغذ پودرسنگ بوده که جایگزین استفاده از چوب درختان برای تولید کاغذ است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: ضدآب بودن، مقاومت در برابر پارگی، جلوه جادویی رنگ‌ها بر روی آن و در نهایت برگشت‌پذیری آن به خاک طی دوره بازیافت کوتاه‌مدت را می‌توان از خواص کاغذ سنگ نام برد.
حمایت از طرح‌های گردشگری سلامت در اسدآباد
فرماندار شهرستان اسدآباد هم از حمایت طرح‌های گردشگری سلامت محور در این شهرستان خبر داد و گفت: روستای هدف گردشگری ملحمدره و گردنه اسدآباد پتانسیل مناسبی برای اجرای طرح‌های گردشگری سلامت داشته و در صورتی‌که سرمایه‌گذاری در این راستا دارای طرح باشد با پرداخت تسهیلات لازم از طرح متقاضی حمایت و استقبال خواهد شد.
کریم حمیدوند در ادامه با بیان اینکه رسته‌های تسهیلات اشتغال فراگیر و روستایی افزایش یافته اظهار کرد: افزایش رسته‌های تسهیلات اشتغال روستایی و فراگیر کار برای جذب هر چه بیشتر سهمیه اختصاص یافته به شهرستان را آسان‌تر کرده و جذب حداکثری این تسهیلات بی‌نظیر را تسهیل و تسریع می‌بخشد.
فرماندار شهرستان اسدآباد در پایان یادآور شد: از ابتدای سال تا کنون ۱۸۱ نفر بیمه‌شده جدید توسط تأمین اجتماعی شهرستان ثبت شده است.
لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=1106
  • دیدگاه‌ها برای کارخانه کاغذسنگ ۲۰۰ اسدآبادی را شاغل می‌کند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.