حالت تاریک
Image
سه‌شنبه, 24 تیر 1404
آیا مایل به نصب وب اپلیکیشن پایگاه خبری تحلیلی عصرهمدان هستید؟
پست همدان خدمت‌رسان در بحران، حافظ ارتباطات
مدیرکل پست همدان تأکید کرد:

پست همدان خدمت‌رسان در بحران، حافظ ارتباطات

مدیرکل پست همدان با تاکید بر نقش حیاتی پست در مدیریت بحران و تداوم خدمات‌رسانی و با اشاره به جایگاه پست همدان به عنوان هاب پستی غرب کشور، از اقدامات این اداره کل در حفظ امنیت مرسولات و مقابله با کلاهبرداری‌ها خبر داد.

فرامرز روستایی، مدیرکل پست استان همدان، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»، ضمن تسلیت به مناسبت رخدادهای اخیر و ابراز همدردی با خانواده‌های معظم شهدا، جامعه نظامی و علمی، و مردم شریف استان همدان، به نقش تاریخی و کنونی پست در کشور اشاره کرد. 

وی اظهار کرد: پست همدان، همان‌گونه که در دوران دفاع مقدس به عنوان اولین و مهم‌ترین کانال ارتباطی بین رزمندگان، از اولین خاکریزها تا دورترین نقاط، در خط مقدم خدمت‌رسانی صادقانه و بدون چشمداشت حاضر بود، امروز نیز در شرایط بحرانی، آماده خدمت‌رسانی بی‌وقفه است.

روستایی با تأکید بر اعتماد، اطمینان و حفظ امانت به عنوان اصول بنیادین فعالیت پست، افزود: همکاران ما در پست همدان، پیشتاز در هرگونه کانال ارتباطی هستند و یکی از وظایف اصلی ما در زمان بحران، تداوم و عدم توقف لحظه‌ای خدمات است. حفظ نظم در ارائه این خدمات، نشان از انسجام ملی و ظرفیت بالای پست کشور، و به ویژه پست همدان دارد. 

وی ادامه داد: وظیفه ما به عنوان عامل اطمینان و آرامش، رساندن هر نامه و سخن با سرعت، دقت، اطمینان و امنیت کامل است.

مدیرکل پست همدان به موقعیت استراتژیک این استان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در شرایطی که در گذشته بر ما حاکم شد، اقدامات موثری را در پست همدان به انجام رساندیم. استان همدان به عنوان هاب پستی غرب کشور شناخته می‌شود و مرسولات حدود سیزده استان همجوار، از مبدأ و مرکز استان همدان ارسال می‌شوند. 

وی به تشریح اقدامات صورت‌گرفته در این راستا پرداخت و عنوان کرد: یکی از وظایفی که در این دوران محقق شد، ایجاد شیفت‌های کاری بیشتر و نظارت مستمر بر تمامی مراحل، از قبول و آماده‌سازی گرفته تا سپردن و توزیع مرسولات بود.

روستایی همچنین بر اهمیت پایش امنیتی مرسولات تأکید کرد و افزود: ورود کلیه محصولات پستی به استان و همچنین صادرات از استان، نیازمند پایش دقیق توسط دستگاه‌های ایکس‌ری (X-ray) و نظارت کامل بر محتویات آنهاست که این امر از وظایف اصلی ما در دوران اخیر بوده است. 

وی به چالش‌های نگهداری و تحویل مرسولات در شرایط خاص اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط پیش‌آمده، مدت نگهداری محصولات مورد بازنگری قرار گرفت و همکاران ما با انسجام و توانمندی بالا، به صورت روزانه و مکرر نسبت به توزیع حداکثری محصولات اقدام کردند.

مدیرکل پست همدان نسبت به سوءاستفاده‌های احتمالی هشدار داد و از شهروندان خواست تا در راستای حفظ امنیت خود، هوشیاری لازم را به عمل آورند و تأکید کرد: همشهریان عزیز باید مراقب پیامک‌ها و مأموران قلابی پستی باشند. اطلاع‌رسانی شرکت ملی پست تنها با سرشماره ایران پست انجام می‌گیرد و هر پیامی با سرشماره‌ای دیگر که به نام شرکت پست ارسال شود، جعلی است.

روستایی در ادامه افزود: لازم است مردم عزیز نسبت به مراجعین مأموران قلابی به نام پست به منازل و یا محل کار خود هوشیار باشند، چنانچه منتظر نامه، پاکت و یا مرسوله‌ای هستید، از مواجهه با این افراد خودداری نمایید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما برای پاسخگویی و رهگیری محصولات، شماره ۱۹۳ را در اختیار هموطنان عزیز قرار داده‌ایم که هرگونه نیازمندی در خصوص رهگیری مرسولات و یا دستورالعمل‌های مربوط به خدمات‌رسانی، از طریق این شماره قابل پیگیری است.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

هنوز نظری ثبت نشده است. شما اولین نفری باشید که نظر می‌گذارید!