
رئیس اداره حمل مسافر راهداری همدان خبر داد:
جابجایی روزانه ۱۵۰۰ مسافر به همدان در بحران
رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان از فعالیت بیوقفه و خدمترسانی ناوگان حمل و نقل عمومی استان در شرایط اخیر خبر داد و بر جابجایی روزانه ۱۵۰۰ مسافر به همدان در اوج بحران تأکید کرد.
محمو خدایوندی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»، با اشاره به وضعیت فوقالعاده در روزهای اولیه حملات اظهار کرد: با آغاز حملات رژیم صهیونیستی، تمامی همکاران ما به صورت ۲۴ ساعته در ترمینالها حضور داشتند تا از کنترلهای لازم فنی و تأمین ناوگان اطمینان حاصل کنند.
وی افزود: خوشبختانه با هماهنگیهای صورتگرفته با انجمن صنفی، در این خصوص هیچ مشکلی نداشتیم و خدمات به نحو مطلوب ارائه شد.
رئیس اداره حمل و نقل مسافر همدان به پویایی خطوط مسافربری در این دوره اشاره کرد و گفت: در مسیر تهران، همان تعداد ناوگانی که به تهران میرفتند، به همین تعداد نیز به همدان بازمیگشتند. در روزهای ابتدایی درگیریها، روزانه دو تا سه سرویس در این مسیر انجام میشد.
وی همچنین خاطرنشان کرد: در آن روزها، روزانه بالغ بر ۵۰ تا ۶۰ دستگاه اتوبوس به تهران اعزام میشدند و میانگین بالغ بر یک هزار و 500 نفر مسافر وارد همدان میشدند که نشاندهنده جریان پرحجم بازگشت مسافران به استان بود.
خدایوندی با قاطعیت بر ثبات قیمتها تأکید کرد و بیان داشت: با وجود شرایط ویژه و افزایش تقاضا، هیچگونه افزایش کرایهای نداشتیم و مردم با نرخ مصوب جابجا میشدند. این موضوع از اولویتهای اصلی ما برای حمایت از هموطنان در شرایط خاص بود.
وی در ادامه به نقش ناوگان استان در جابجایی زائران نیز اشاره کرد و افزود: در بحث پوشش مرز مهران برای جابهجایی حجاج، علاوه بر شرکت جوانسیر که متولی اصلی این امر است، ناوگان ما نیز فعالانه در این مسیر حضور دارند و مسافران را از مرز مهران به اقصی نقاط کشور جابجا میکنند.
خدایوندی در خصوص وضعیت کنونی ترددها توضیح داد: در حال حاضر، حرکت مسافر از همدان به تهران بسیار ضعیف است، اما از تهران به همدان هنوز مسافر داریم، هرچند نه به اندازه روزهای ابتدایی درگیریها.
وی افزود: خوشبختانه در طی این مدت، هیچگونه انسداد محور و مسیر خاصی را شاهد نبودیم و تمامی مسیرها باز و قابل تردد بودند.
رئیس اداره حمل و نقل مسافر در پایان از عموم مردم خواست تا در صورت بروز هرگونه مشکل یا داشتن انتقاد و پیشنهاد، مراتب را از طریق سامانه ۱۴۱ که دارای ۲۰۰ خط در سطح کشور است، یا از طریق وبسایت ۱۴۱.ir مطرح کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.
انتهای خبر/
درباره نویسنده
لینک کوتاه خبر
نظر / پاسخ از
هنوز نظری ثبت نشده است. شما اولین نفری باشید که نظر میگذارید!