• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
5

شهدای همدانی سانحه هواپیمای اوکراینی در آرامگاه ابدی آرام گرفتند

  • کد خبر : 43781
  • 26 دی 1398 - 11:57
شهدای همدانی سانحه هواپیمای اوکراینی در آرامگاه ابدی آرام گرفتند

مراسم تشییع و تدفین شهدای همدانی سانحه هوایی هواپیمای اوکراینی صبح امروز بر روی دستان مردم همدان، مسئولان دولتی، نظامی و انتظامی برگزار شد. به گزارش عصر همدان، در مراسم تشییع و تدفین شهدای همدانی سانحه هوایی هواپیمای اوکراینی رزم نوازان گروه موزیک سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با نواختن قطعات حزن انگیز، شکوه […]

مراسم تشییع و تدفین شهدای همدانی سانحه هوایی هواپیمای اوکراینی صبح امروز بر روی دستان مردم همدان، مسئولان دولتی، نظامی و انتظامی برگزار شد.

به گزارش عصر همدان، در مراسم تشییع و تدفین شهدای همدانی سانحه هوایی هواپیمای اوکراینی رزم نوازان گروه موزیک سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با نواختن قطعات حزن انگیز، شکوه و عظمت بزرگی به این تشییع بخشیدند.

پس از اقامه نماز توسط حجت‌الاسلام سید حسن فاضلیان رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، آیت الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان ضمن آرزوی مغفرت و بخشش برای شهدای سانحه هوایی از خداوند متعال، صبر و اجر را برای بازماندگان و خانواده های این شهدا مسئلت کرد.

آیت الله حبیب الله شعبانی با بیان اینکه این سانحه همه ما را ناراحت و داغدار کرد، گفت: از مسئولانی که صادقانه و شجاعانه‌ مسئولیت این حادثه را بر عهده گرفته و به مردم اعلام کردند، تشکر می کنیم و مطالبه گری هم خواهیم داشت تا تحقیقات عمیق تری اتفاق بیافتد.

وی افزود: ابعاد این سانحه باید به صورت عمیق بررسی و سپس به اطلاع مردم رسانده شود.

مردم آگاه و بصیر همدان با شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» و با در دست داشتن پرچم های «کنا عباسک یا زینب» و «السلام علیک یا ابا عبدالله» شهدای سانحه هوایی را به آرامگاه ابدی بدرقه کردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=43781
  • دیدگاه‌ها برای شهدای همدانی سانحه هواپیمای اوکراینی در آرامگاه ابدی آرام گرفتند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.