• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

۱۰۰۰ بسیجی همدانی در طرح شهید سلیمانی شرکت کرده اند

  • کد خبر : 125842
  • 02 شهریور 1400 - 8:35
۱۰۰۰ بسیجی همدانی در طرح شهید سلیمانی شرکت کرده اند

سرهنگ علی بقایی از حضور یک هزار بسیجی همدانی در مراکز بهداشت، انجام غربالگری، کمک به پایگاه‌های سلامت، واکسیناسیون، کنترل مبادی ورودی و خروجی شهر خبر داد و گفت: این اقدام در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی و کمک به کادر درمان انجام می‌گیرد. به گزارش عصرهمدان؛ سرهنگ علی بقایی، فرمانده سپاه ناحیه همدان با […]

سرهنگ علی بقایی از حضور یک هزار بسیجی همدانی در مراکز بهداشت، انجام غربالگری، کمک به پایگاه‌های سلامت، واکسیناسیون، کنترل مبادی ورودی و خروجی شهر خبر داد و گفت: این اقدام در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی و کمک به کادر درمان انجام می‌گیرد.

به گزارش عصرهمدان؛ سرهنگ علی بقایی، فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به اینکه ۵۲ تیم متشکل از بسیجیان شهرستان همدان در ایستگاه‌ها، مقرهای سلامت و مراکز واکسیناسیون مستقر هستند، اظهار کرد:: در حال حاضر سه ایستگاه ثابت واکسیناسیون و یک ایستگاه خودرویی در سطح شهرستان فعال شده که ۵۰ درصد از نیروهای آن را بسیجیان و ۵۰ درصد دیگر را اعضای کادر درمان تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه فعالیت ایستگاه خودروی واکسیناسیون در همدان آغاز شده است افزود: کلینیک شیخ‌الرئیس، تالار قرآن، سالن ورزشی شهید سلیمانی و پارکینگ بلوار ارم، مقرهای تجمیعی واکسیناسیون در همدان هستند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان یادآور شد: برخی از افراد که توانایی حضور در مراکز واکسیناسیون را ندارند توسط گروه‌های جهادی با خودرو به مراکز واکسیناسیون انتقال داده می‌شوند و پس از تزریق واکسن به منزل‌شان بازگردانده می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بخشی از جامعه‌روستایی قادر به ثبت‌نام در سامانه ثبت واکسیناسیون نیستند که گروه‌های جهادی و پایگاه‌های بسیج روستایی در این زمینه ورود کرده و این افراد را ثبت‌نام می‌کنند.

بقایی در خصوص تأکیدات رهبر معظم انقلاب درباره رعایت پروتکل‌های بهداشتی، گفت در حال حاضر آمار بیماران بستری افزایش یافته و همین مسئله توان و طاقت زیادی از کادر درمان گرفته است لذا همه موظف به رعایت بهداشت فردی و فاصله‌گذاری اجتماعی هستیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=125842
  • دیدگاه‌ها برای ۱۰۰۰ بسیجی همدانی در طرح شهید سلیمانی شرکت کرده اند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.