• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
1

۵ کانون روستایی هلال احمر در نهاوند افتتاح می شود

  • کد خبر : 82968
  • 17 شهریور 1399 - 12:37
۵ کانون روستایی هلال احمر در نهاوند افتتاح می شود

علی کیانی گفت: دومین کانون هلال احمر در روستای باباقاسم از توابع بخش مرکزی نهاوند افتتاح شد و ۵ خانه دیگر نیز به بهره برادری می رسد تا اعضای این خانه در شرایط بحران نسبت به کمک به مردم اقدام کنند. به گزارش عصر همدان، علی کیانی رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند در حاشیه افتتاح […]

علی کیانی گفت: دومین کانون هلال احمر در روستای باباقاسم از توابع بخش مرکزی نهاوند افتتاح شد و ۵ خانه دیگر نیز به بهره برادری می رسد تا اعضای این خانه در شرایط بحران نسبت به کمک به مردم اقدام کنند.

به گزارش عصر همدان، علی کیانی رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند در حاشیه افتتاح کانون هلال احمر روستای “باباقاسم” نهاوند گفت: تشکیل خانه های روستایی با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان و زلزله خیز بودن این منطقه می تواند در شرایط بحران بسیار موثر باشد.

وی اظهار داشت: اهالی این روستاها که خانه هلال در این مناطق افتتاح می شود با فراگیری آموزش های لازم توسط هلال احمر شهرستان می توانند به نیروهایی آموزش دیده تبدیل شوند و در مخاطرات کمک حال امدادگران باشند.

رئیس حمعیت هلال احمر نهاوند افزود: با توجه به برنامه ریزی های که شده تا چند روز آینده ۵ خانه هلال دیگر در سطح روستاهای شهرستان افتتاح خواهد شد.

وی عنوان کرد: در روستای باباقاسم با حدود ۱۷۰۰ نفر جمعیتی که دارد و علاقمندی اهالی و به خصوص جوانان، نیازمند این خانه هلال بود که با حضور مسئولان افتتاح شد.

کیانی با بیان اینکه انواع آموزش ها در این روستا به اهالی داده شده است، گفت: حدود ۱۲۰ نفر از این روستا تاکنون آموزش های لازم و امدادی را فرا گرفته اند.

وی با بیان اینکه هدف از افتتاح این کانون ها ارائه آموزش ها به رده های مختلف سنی در روستا است، ادامه داد: در هفته گذشته نیز خانه هلال روستای “سفید خانی” افتتاح شد.

رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند گفت: در شرایط بحرانی و وقوع حوادث، نیروهای آموزش دیده در مناطق محلی و روستایی تا قبل از ورود نیروهای امدادی حرفه ای می توانند بسیار گره گشا و یاری گر باشند و هدف این کانون های روستایی هم پرورش اینچنین نیروهایی است.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=82968
  • دیدگاه‌ها برای ۵ کانون روستایی هلال احمر در نهاوند افتتاح می شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.