• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
0
رئیس کمیته امداد شهرستان نهاوند:

۵۸ خانواده مددجو در نهاوند صاحب‌خانه می‌شوند

  • کد خبر : 209318
  • 23 دی 1402 - 8:22
۵۸ خانواده مددجو در نهاوند صاحب‌خانه می‌شوند
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نهاوند گفت: ۵۸ خانواده تحت پوشش کمیته امداد نهاوند در طرح مسکن محرومان صاحب‌خانه می‌شوند.

محمد مرادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» گفت: تفاهم‌نامه طرح مسکن محرومان بین کمیته امداد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی منعقدشده که خبر خوبی برای مددجویان فاقد مسکن است.
وی اظهار کرد: بر اساس این تفاهم سهم اختصاصی نهاوند در طرح مسکن محرومان در امسال ۵۸ واحد مسکن است.
مرادی ادامه داد: بر همین اساس ۹۰ نفر از مددجویان را به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به‌منظور جذب سهمیه مسکن محرومان معرفی کردیم تا اقدامات لازم انجام شود.
وی عنوان کرد: تاکنون احداث ۳۲ واحد به‌صورت کامل انجام پذیرفته و مابقی نیز به یاری خدا تا اسفندماه تکمیل و واگذار خواهد شد.
رئیس کمیته امداد شهرستان نهاوند گفت: برای خانه‌دار شدن این عزیزان مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات از سوی بنیاد مسکن و مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان به‌صورت بلاعوض از طرف کمیته امداد به هر خانواده جهت احداث این واحدها پرداخت‌شده است.
وی تعداد خانواده‌های مستأجر در نهاوند را ۵۳۰ خانوار اعلام کرد و اظهار داشت: مسکن یکی از پرهزینه‌ترین خدماتی است که به مددجویان محترم ارائه می‌شود.
وی بیان کرد: ما تلاش می‌کنیم با کمک مردم عزیز و خیرین گران‌قدر بار سنگین مسکن را از دوش نیازمندان برداریم و در این راه از همشهریانی که توانایی مالی دارند درخواست مساعدت داریم.
رئیس کمیته امداد شهرستان نهاوند اظهار داشت: در کنار پرداخت مستمری ماهانه خدمات حمایتی دیگری مانند برگزاری دوره‌های فرهنگی و آموزشی، تأمین کمک‌هزینه تأمین جهیزیه نوعروسان نیازمند، پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت ارائه می‌شود.
وی در پایان گفت: توانمندی خانواده‌ها یکی از اهداف امداد است و درصدد هستیم تا پایان سال تعداد بیشتری از مددجویان را توانمند نماییم.

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=209318
  • دیدگاه‌ها برای ۵۸ خانواده مددجو در نهاوند صاحب‌خانه می‌شوند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.