• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
3

۵۷ درصد از افراد ۵۰ سال به بالا در شهرستان بهار واکسن کرونا را تزریق کرده اند

  • کد خبر : 124949
  • 25 مرداد 1400 - 8:54
۵۷ درصد از افراد ۵۰ سال به بالا در شهرستان بهار واکسن کرونا را تزریق کرده اند

علیرضا مرادی اظهار کرد: در حال حاضر واکسیناسیون افراد بالای ۵۰ سال به بالا در شهرستان بهار در حال اجرا است. علیرضا مرادی، مدیر پایگاه های تجمیعی واکسیناسیون کرونا شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ اظهار داشت: با توجه به ابلاغ ستاد مقابله با کرونا تزریق واکسن به ۵۰ سال به بالا و گروه […]

علیرضا مرادی اظهار کرد: در حال حاضر واکسیناسیون افراد بالای ۵۰ سال به بالا در شهرستان بهار در حال اجرا است.

علیرضا مرادی، مدیر پایگاه های تجمیعی واکسیناسیون کرونا شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ اظهار داشت: با توجه به ابلاغ ستاد مقابله با کرونا تزریق واکسن به ۵۰ سال به بالا و گروه های واجد شرایط اعم از رانندگان تاکسی، حمل و نقل عمومی، اینترنتی، کارکنان سازمان ها و ارگان ها و ادارات پرخطر در حال انجام است و پرسنل بهداشت شهرستان بهار با فراخوان تلفنی اقدام به اطلاع رسانی افراد گروه های هدف جهت تزریق واکسیناسیون میکنند.

مرادی با اشاره به اینکه واکسیناسیون گروه های واجد شرایط در حال انجام است گفت: تاکنون ۶۵ درصد افراد ۸۰سال به بالا، ۷۹ درصد افراد ۷۰تا ۸۰ سال، ۶۷ درصد افراد ۶۰ تا ۷۰ سال و ۴۲ درصد افراد ۵۰ تا ۶۰ سال جهت واکسیناسیون به واحد واکسیناسیون شهرستان بهار مراجعه کرده اند و در کل ۵۷درصد از جامعه هدف ۵۰ سال به بالا در شهرستان بهار واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

وی افزود: در حال حاضر واکسن تزریقی از ۴نوع واکسن بهارات، آسترازنکا، سینوفارم، اسپوتنیک موجود است و با توجه به انتخاب مراجعه کنندگان تزریق صورت میگیرد.

مدیر پایگاه های تجمیعی واکسیناسیون کرونا شهرستان بهار با توجه به تعطیلات تاسوعا و عاشورا عنوان کرد: در روزهای تعطیل سراسری مورخ ۲۵ لغایت ۳۰ مرداد پایگاههای تجمیعی واکسیناسیون کرونای شهرستان بهار از ساعت ۸ الی ۱۳ جهت تزریق واکسن کرونا به افراد بالای ۵۰ سال(متولدین ۱۳۵۰ و قبل از آن) در پایگاه های(پایگاه بهار واقع در محل قدیم بیمارستان ایت اله بهاری/ پایگاه لالجین واقع در طبقه دوم درمانگاه شبانه روزی لالجین/ پایگاه صالح آباد واقع در طبقه دوم درمانگاه صالح آباد/ پایگاه مهاجران واقع در طبقه دوم درمانگاه مهاجران) فعال هستند .

مرادی با تاکید بر توجه افرادی که تاریخ نوبت دوم واکسن کرونای آنها نیز فرا رسیده، گفت: ابن افراد جهت تزریق نوبت دوم واکسن به یکی از پایگاههای مذکور مراجعه کنند.

انتهای پیام/ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=124949
  • دیدگاه‌ها برای ۵۷ درصد از افراد ۵۰ سال به بالا در شهرستان بهار واکسن کرونا را تزریق کرده اند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.