• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3

۵۰۰ بسته فرهنگی در نهاوند توزیع می شود

  • کد خبر : 75567
  • 25 تیر 1399 - 10:01
۵۰۰ بسته فرهنگی در نهاوند توزیع می شود

مسئول بسیج جامعه زنان نهاوند گفت: برنامه های هفته عفاف و حجاب با اجرای پویش ها و برنامه های متنوع در فضای مجازی اجرا می شود و در این هفته برای تشویق بانوان به استفاده از حجاب برتر ۵۰۰ بسته فرهنگی توزیع می شود. انسیه سیف، مسئول بسیج جامعه زنان نهاوند در گفتگو با خبرنگار […]

مسئول بسیج جامعه زنان نهاوند گفت: برنامه های هفته عفاف و حجاب با اجرای پویش ها و برنامه های متنوع در فضای مجازی اجرا می شود و در این هفته برای تشویق بانوان به استفاده از حجاب برتر ۵۰۰ بسته فرهنگی توزیع می شود.

انسیه سیف، مسئول بسیج جامعه زنان نهاوند در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی دشمنان برای ضربه زدن به اعتقادات و باورهای اسلامی جوانان و بی هویت کردن این قشر اهمیت عفاف و حجاب در جامعه بیشتر مشخص می شود.

وی افزود: دشمنان دین با اقدامات و هزینه های فراوان و با استفاده از ابزارهای رسانه ای درصدد اجرای نقشه های شوم خود بر ضد عفاف و حجاب و ارزش های جامعه هستند.

مسئول بسیج جامعه زنان ادامه داد: امروز وظیفه همه ما گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در سطح جامعه و مبارزه علیه طراحی های دشمنان در این بخش است.

سیف بیان کرد: هرساله در هفته عفاف و حجاب برنامه های متنوعی در شهرستان نهاوند اجرا می شد که امسال با توجه به شرایط کرونایی بیشتر برنامه ها در فضای مجازی اجرا می شود.

وی با بیان اینکه پویش ها و برنامه های جدیدی به همراه مسابقات در فضای مجازی برگزار می شود، گفت: برگزاری نمایشگاه عکس و پویش چادر اولی ها به همراه مسابقه نقاشی با موضوع عفاف و حجاب و انتشار مطالب و عکس نوشته ها با این مضمون از برنامه های این هفته است.

مسئول بسیج جامعه زنان نهاوند اظهار داشت: در این هفته غرفه عرضه چادر و محصولات مرتبط با عفاف و حجاب در حوزه علمیه خواهران نهاوند با تخفیف ویژه در خدمت بانوان است.

سیف به دیگر برنامه های این هفته اشاره کرد و افزود: با توجه به شرایط کرونایی مراسم اجتماع عفاف و حجاب امسال برگزار نمی شود و با همکاری خواهران نهاوندی رزمایش کمک مومنانه برای کمک به نیازمندان اجرا می شود.

وی گفت: با همکاری خواهران بسیجی نهاوند در این هفته توزیع اقلام بهداشتی و فرهنگی و اهدای جهیزیه به افراد نیازمند برنامه ریزی شده و برای تشویق به استفاده از حجاب برتر ۵۰۰ بسته فرهنگی به همراه اقلام مرتبط با حجاب در شهرستان توزیع می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=75567
  • دیدگاه‌ها برای ۵۰۰ بسته فرهنگی در نهاوند توزیع می شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.