• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
5
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان همدان:

۱۰ سمن در راستای جوانی جمعیت در استان فعالیت دارند

  • کد خبر : 187454
  • 29 خرداد 1402 - 14:02
۱۰ سمن در راستای جوانی جمعیت در استان فعالیت دارند
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان همدان گفت: در سراسر استان سمن‌هایی با محوریت خانواده و جوانی جمعیت ایجاد کرده‌ایم.

علی حقیقی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان عنوان کرد: در بحث جوانی جمعیت بر اساس سیاست ها و اهدافی که مدنظر دولت است با توجه به ظرفیت‌های این ارگان موفق به راه اندازی پانزده مرکز مشاوره شده که از این تعداد، ده مرکز به صورت تخصصی در حوزه خانواده و جوانی جمعیت فعالیت می‌کنند و در بحث فرزندآوری می‌توانند به خانواده‌ها مشاوره بدهند.

وی افزود: به غیر از این مراکز مشاوره دوره هایی نیز تحت نظر معاونت آموزشی جوانان و فرهنگی  با هماهنگی دیگر دستگاه‌ها  برای خانوادهها برگزار می شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان همدان با بیان اینکه اگر بخواهیم کاری را در راستای ازدواج و جوانی جمعیت داشته باشیم باید آمار و اطلاعات را بصورت موثق داشته باشیم، اذعان داشت: تفاهم نامه ای را با دانشگاه علوم پزشکی  بسته‌ایم تا بتوانیم با محوریت داده‌های دقیق آنجا در راستای جوانی جمعیت فعالیت خود را به نحو احسنت انجام دهیم.

حقیقی تصریح کرد: در حوزه جامعه ورزشی و جوانان هم یکسری بسته‌های تشویقی را تهیه و به  ورزشکاران، داوران و مربیان تقدیم کرده‌ایم.

وی با اشاره به عقد تفاهم‌نامه با بانک ملی برای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، بیان کرد: در این راستا تلاش شده تسهیلاتی که خود دولت در همدان داشته است را در کوتاه ترین زمان  و بدون نوبت به زوج ها پرداخت شود بطوریکه تا پایان سال  گذشته از ۸۰ هزار نفری که در سراسر استان برای دریافت وام ثیت نام کرده بودند حدودا ۸۷ درصد  از آنان توانستند از این تسهیلات بهرمند شوند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان همدان در پایان خاطر نشان کرد:  با اقداماتی که انجام داده‌ایم موفق به کسب رتبه دوم در حوزه جوانی جمعیت شده‌ایم، اگرچه ملاک برای ما کسب رتبه نبوده و بدنبال اثر بخشی در این زمینه هستیم.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=187454
  • دیدگاه‌ها برای ۱۰ سمن در راستای جوانی جمعیت در استان فعالیت دارند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.