• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

یکی از برنامه‌های مهم سازمان تبلیغات اسلامی رتبه‌بندی هیئات مذهبی است

  • کد خبر : 9718
  • 22 تیر 1398 - 7:57
یکی از برنامه‌های مهم سازمان تبلیغات اسلامی رتبه‌بندی هیئات مذهبی است

مدیرکل تشکل‌های دینی کشوربا اشاره به اینکه از ۸۰هزار هیئت مذهبی ۴۰ هزارهیئت در سامانه طوبی ثبت شدند، عنوان کرد: هیئات مذهبی ظرفیت عظیمی هستند که باید از آنها نهایت استفاده را برد   به گزارش عصر همدان، حجت‌الاسلام‌ مجید باباخانی، مدیرکل تشکل‌های دینی کشور  در نشستی با هیئات مذهبی استان همدان با اشاره به […]

مدیرکل تشکل‌های دینی کشوربا اشاره به اینکه از ۸۰هزار هیئت مذهبی ۴۰ هزارهیئت در سامانه طوبی ثبت شدند، عنوان کرد: هیئات مذهبی ظرفیت عظیمی هستند که باید از آنها نهایت استفاده را برد

 

به گزارش عصر همدان، حجت‌الاسلام‌ مجید باباخانی، مدیرکل تشکل‌های دینی کشور  در نشستی با هیئات مذهبی استان همدان با اشاره به اینکه هیئات مذهبی موجب فراگیرشدن انقلاب شدند افزود: اگر روحانیون توانستند مطالب و صحبت‌های خود را به گوش مردم برسانند به‌همت هیئات مذهبی بود.

باباخانی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب از کانال هیئات مذهبی میسر شد ادامه داد: اگر به دنبال حفظ کانون گرم خانواده‌های خود و حفظ جوانان هستیم باید فرزندان خود را هیئتی تربیت کنیم.

مدیرکل تشکل‌های دینی کشور با اشاره به اینکه امانت بزرگی که طی هزار و ۴۰۰ سال به ما محول شده است تشکیل هیئت انقلاب اسلامی است گفت: دو گروه مهم در دستگاه تبلیغی اباعبدالله (ع) مغفول مانده‌اند اولین گروهی که مورد غفلت قرار گرفته است «شاعران٬ سبک‌سازان و نغمه‌سرایان» هستند؛ گاهی دو بیت شعر و یک نوحه‌ی با محتوا؛ بیشتر از ۱۰۰ منبر اثرگذارتر است و گاهی دو بیت شعر و یک نوحه می‌تواند نقطه ارتباط یک انسان با دین شود.

باباخانی با بیان اینکه دومین گروهی که مغفول مانده «شورای هیئات و مسئولان هیئات مذهبی» هستند گفت: مسئول هیئت؛ نوک حرکت و سکان‌دار هیئت است.
وی ادامه داد: هیئت یک مجموعه و مرکز فرهنگی است که دارای عقبه و ادامه کار است بنابراین از تشکل‌هایی است که می‌تواند تأثیرگذاری بالایی بر اذهان عموم داشته باشد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه حمایت و استفاده از نظر مسئولان هیئات مذهبی جزء سیاست‌های جدید سازمان تبلیغات اسلامی و تشکل‌های دینی این مجموعه است گفت: یکی از برنامه‌های مهم تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی رتبه‌بندی هیئات مذهبی است.

باباخانی ادامه داد: بسیاری از هیئات مذهبی در طول سال همواره فعال هستند و برنامه‌های مختلفی را برگزار می‌کنند حال‌آنکه فعالیت برخی هیئات منحصر به ایام محرم و صفر است با این اوصاف رتبه‌بندی هیئات مذهبی با موضوع حمایت بیشتر از تشکل‌های فعال امری لازم و ضروری است.

بابا خانی با اشاره به اینکه از ۸۰ هزار هیئت مذهبی٬ ۴۰ هزار هیئت در سامانه طوبی ثبت شدند، عنوان کرد: هیئات مذهبی ظرفیت بسیار خوبی هستند که باید از آن نهایت استفاده را برد.

مدیرکل تشکل‌های دینی کشور بیان کرد: اگر هیئات مذهبی با مساجد پیوند بخورند این دو در کنار یکدیگر تأثیرگذاری بیشتری خواهند داشت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=9718
  • دیدگاه‌ها برای یکی از برنامه‌های مهم سازمان تبلیغات اسلامی رتبه‌بندی هیئات مذهبی است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.